UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Proficiat Brugge, zeer sterke prestatie!

Ook aan de Liverpool fans hier. Zeer terechte overwinning, alleen balen dat het zo laat gebeurde. Ik kreeg nog wat hoop. Ajax totaal niet in hun spel kunnen komen.
Merci @Wilcao, is altijd zuur zo laat maar wel verdiend inderdaad.

Proficiat aan de Brugge supporters hier, geweldig resultaat, ook voor het Belgisch voetbal in het algemeen.

Nusa 17j
Meijer 19j
Sylla 19j
Onyedika 21j
Sowah 22j
Skov Olsen 22j
Jutgla 23j

Toch plezant om te zien met al die jonge gasten.

Laatst bewerkt:
Was wel mooi om te zien. Moest ik niet weten dat het Club was ik zou denken dat het een topploeg was. En zo hebben ze dus ook gespeeld.
Juist die Yaremchuk straalt wa vreemde vibes uit. En Hoefkens mag eens blij zijn, zo'n situatie gaat ie wss niet veel meer meemaken.

Was wel mooi om te zien. Moest ik niet weten dat het Club was ik zou denken dat het een topploeg was. En zo hebben ze dus ook gespeeld.
Juist die Yaremchuk straalt wa vreemde vibes uit. En Hoefkens mag eens blij zijn, zo'n situatie gaat ie wss niet veel meer meemaken.
Yaremchuk eigenlijk de enige die me niet echt kon overtuigen vandaag.

Een wedstrijd vol mooie momenten, maar als ik er toch een topmoment moet uitkiezen dan ga ik voor die vreugdekreet van Sowah 🥰 Die verdient dat moment voor 100%.

Of die LB van Westerlo terughalen, moest die ook op RB kunnen spelen.
Ik vind dat echt wel nen toffe speler.

Edit: De Cuyper

Is er ergens een programma deze avond mer verslagen van alle champions league matchen? Heb ervoor gekozen om te trainen deze avond ipv de match te zien :wallbash: :headshake:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan