Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoor, heeft duidelijk enkele instructies van de trainer vermeld, oa het aan de bal laten van de centrale verdedigers van PortoDat interview sloeg op de spelers afaik
Wa zei den Hans dan?“Het plannetje klopte” volgens Vanaken, goeie punten voor Hoefkens dus, is goed dat hij Vanaken nu ook mee heeft, want in het begin waren er toch kritische noten te horen van Vanaken richting Hoefkens
Merci @Wilcao, is altijd zuur zo laat maar wel verdiend inderdaad.Proficiat Brugge, zeer sterke prestatie!
Ook aan de Liverpool fans hier. Zeer terechte overwinning, alleen balen dat het zo laat gebeurde. Ik kreeg nog wat hoop. Ajax totaal niet in hun spel kunnen komen.
5 miljoen was te weinig, heb het al gezegd.Had ook mijn twijfels bij de transfer van Nielsen maar hoe snel heeft die zich ingewerkt zeg. Als je denkt dat we daar met Vormer gingen prutsen.
Nusa 35 miljoen
Meijer 25 miljoen
Sylla 30 miljoen
Onyedika 30 miljoen
Sowah 25 miljoen
Skov Olsen 30 miljoen
Jugtla 30 miljoen
Toch plezant om te zien met al die jonge gasten.

30 voor Skov is te weinigFixed that for you![]()

Maar tactisch goed opgelost door Skov wat te laten inzakken, Hoefkens toont toch dat hij niet gewoon een hulptrainertje isAls we overwinteren mogen ze wel nog een backup RB voor mata kopen want Odoi was 75% van de match een ramp.
Yaremchuk eigenlijk de enige die me niet echt kon overtuigen vandaag.Was wel mooi om te zien. Moest ik niet weten dat het Club was ik zou denken dat het een topploeg was. En zo hebben ze dus ook gespeeld.
Juist die Yaremchuk straalt wa vreemde vibes uit. En Hoefkens mag eens blij zijn, zo'n situatie gaat ie wss niet veel meer meemaken.
Dat wordt gewoon Sabbe, kan me echt wel bekoren bij NextAls we overwinteren mogen ze wel nog een backup RB voor mata kopen want Odoi was 75% van de match een ramp.
Spileers is imo nog beter. Staat nu op LB maar kan ook RBDat wordt gewoon Sabbe, kan me echt wel bekoren bij Next
Ik ook
Maar ik vind het niet erg dat ik het mis had![]()

Is er ergens een programma deze avond mer verslagen van alle champions league matchen? Heb ervoor gekozen om te trainen deze avond ipv de match te zien![]()
![]()
image hosting