UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan nog spannend worden in de groep; normaal ging ik ervan uit dat Atletico en Porto door gaan en club en L gingen spelen om de 3de plaats.
Nu lijkt het erop dat ze om de 2de plaats spelen en Porto 3de of 4de wordt.

Resultaat gaat Europa wel rond. Maar je ziet dat ze dit seizoen toch wel veel geluk hebben gehad bij de loting. Zowel Leverkusen als Porto acteerden toch wel heel ondermaats. Brugge was gisteren wel heel goed, maar zo een resultaat haal je nooit als je een City of PSG in de groep hebt he. Voor Atletico is het wel van moeten de volgende 2 matchen. Als Club daar tegen kan stunten kan plaats 1 er zomaar inzitten

Resultaat gaat Europa wel rond. Maar je ziet dat ze dit seizoen toch wel veel geluk hebben gehad bij de loting. Zowel Leverkusen als Porto acteerden toch wel heel ondermaats. Brugge was gisteren wel heel goed, maar zo een resultaat haal je nooit als je een City of PSG in de groep hebt he. Voor Atletico is het wel van moeten de volgende 2 matchen. Als Club daar tegen kan stunten kan plaats 1 er zomaar inzitten
Allé, Club wint zakelijk tegen Leverkusen en overklast Porto in eigen huis, maar het ligt aan de zwakte van de tegenstanders en de poule... :sarcastic:

Allé, Club wint zakelijk tegen Leverkusen en overklast Porto in eigen huis, maar het ligt aan de zwakte van de tegenstanders en de poule... :sarcastic:
Dat heb ik nergens gezegd. Ik zeg dat Brugge heel goed was. Ik zeg gewoon dat ze de loting meehebben om echt iets te kunnen betekenen. Of denk je dat je met 0-4 kunt winnen als je PSG en City zoals vorig jaar hebt. Ik wil gewoon bedoelen dat dit seizoen alle puzzelstukjes in elkaar zijn gevallen. De kern van Brugge is echt heel goed. Zijn veel sterker dan vorig jaar.

Toch wel chapeau voor Hoefkens om toch nog zijn energie in Sowah te willen steken, was wederom heel nuttig en die goal zal hem enorm deugd gedaan hebben!

Plaatsjes zullen duur worden voorin als Buchanon en Lang terugkeren

Merci @Wilcao, is altijd zuur zo laat maar wel verdiend inderdaad.

Proficiat aan de Brugge supporters hier, geweldig resultaat, ook voor het Belgisch voetbal in het algemeen.
Zelfs ondanks de dominantie van Liverpool, had Blind daar nog de 1-2 moeten maken met die kopbal. Dat was wel iets geweest. Was eigenlijk de beste kans van de tweede helft op dat moment. Soit, we mogen niet klagen dat het maar 2-1 is gebleven. Liverpool had gemakkelijk 4/5 kunnen scoren. Gelukkig was onze veteraan in de goal de beste man van het veld aan Ajax zijde.

Deze prestaties gaan Europa rond, het wordt weer zwaar cashen de volgende winter en zomer voor Mannaert en co
Ja ze hebben nog veel goud in handen. Deze winter weet ik het niet zo. Competitie gaat nog overal 2 maanden in winterstop door het WK. Denk dat er in de winter weinig te gebeuren staat.

Deze prestaties gaan Europa rond, het wordt weer zwaar cashen de volgende winter en zomer voor Mannaert en co
niks te cashen, nu hebben we eindelijk een goeie ploeg met (behalve Mechele) geen zwakke punten -> laat deze ploeg nu maar een paar seizoenen samen spelen en eens eindelijk "iets" proberen te bereiken in Europa.

Dat heb ik nergens gezegd. Ik zeg dat Brugge heel goed was. Ik zeg gewoon dat ze de loting meehebben om echt iets te kunnen betekenen. Of denk je dat je met 0-4 kunt winnen als je PSG en City zoals vorig jaar hebt. Ik wil gewoon bedoelen dat dit seizoen alle puzzelstukjes in elkaar zijn gevallen. De kern van Brugge is echt heel goed. Zijn veel sterker dan vorig jaar.
Je hebt toch nooit een groep met én PSG én Real M én City? Je hebt vaak toch nog 1 (of 2) haalbare kaarten. Dus kansen heb je altijd, tenzij je héél veel pech hebt met de loting.

In Madrid zullen ze wrs ook geen 0-4 gaan winnen binnenkort. Maar wel heel benieuwd hoe ze daar tegen gaan presteren. Dat wordt een mooie waardemeter (opnieuw)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan