Babaluna
Well-known member
Fysiek ondermaats , tis omdat ANtwerp terugtrekt dat ze balbezit hebben , maar deden er niks mee , ne stifbal vanvoor de 16 da naar de cornervlag gaat ....Vond je AEK nu zo slecht?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fysiek ondermaats , tis omdat ANtwerp terugtrekt dat ze balbezit hebben , maar deden er niks mee , ne stifbal vanvoor de 16 da naar de cornervlag gaat ....Vond je AEK nu zo slecht?
Daar heb je wel een punt. Is leuk op zich omwille van het feit dat het Barca is, maar dat is het ook.Naar die galamatchen tegen Barcelona kijk ik nog het minste uit eigenlijk. Uiteindelijk speel je toch CL om mee te doen en te overwinteren.
Of laten ze hun grote sterren thuis/op de bank en heb je zelfs die niet eens gezienDaar heb je wel een punt. Is leuk op zich omwille van het feit dat het Barca is, maar dat is het ook.
Dan ga je kansloos onderuit en denk je, allé dat hebben we ook weer gehad.
Mag ik vragen waar dit op gebaseerd is?Winnen tegen Shakhtar moet zowel thuis als uit mogelijk zijn. Porto kan ook, Brugge heeft daar vorige ook eens met 0-4 van kunnen winnen (maar ook 4-0 verloren), dus waarom niet. Barca, dat weet je al op voorhand.
3e moet heel goed mogelijk zijn als iedereen in goede vorm blijft.
https://www.transfermarkt.be/shakhtar-donetsk/startseite/verein/660 hun spelers (toch echt niet meer de kwaliteit van voor de oorlog) plus hun resultaten van vorig jaar doen mij ook denken dat dit haalbaar is. Tegen Porto kun je een punt pakken over 2 matchen of zelfs winnen met wat geluk/topprestatie. Ik zie Antwerp liefst derde worden maar zelfs 2e is mogelijk (niet verwacht hé, mogelijk) en Barca ontvangen is altijd een droom, ook hét moment van de jonge spelers om zich aan de wereld te tonen.Mag ik vragen waar dit op gebaseerd is?
Ik zeg niet dat Antwerp daar niet van kan winnen hè, maar ik kan alleszins niet inschatten hoe goed die ploeg nog is sinds de oorlog.
1e jaar CL is voor Belgische ploegen toch zelden een succes geweest? Ik zou eerder rekening houden een 4e plaats en hopelijk thuis winst tegen Shakthar dan al te spreken over een 3e of zelfs 2e plaats.Winnen tegen Shakhtar moet zowel thuis als uit mogelijk zijn. Porto kan ook, Brugge heeft daar vorige ook eens met 0-4 van kunnen winnen (maar ook 4-0 verloren), dus waarom niet. Barca, dat weet je al op voorhand.
3e moet heel goed mogelijk zijn als iedereen in goede vorm blijft.
Mag ik vragen waar dit op gebaseerd is?
Ik zeg niet dat Antwerp daar niet van kan winnen hè, maar ik kan alleszins niet inschatten hoe goed die ploeg nog is sinds de oorlog.
1e jaar CL is voor Belgische ploegen toch zelden een succes geweest? Ik zou eerder rekening houden een 4e plaats en hopelijk thuis winst tegen Shakthar dan al te spreken over een 3e of zelfs 2e plaats.

Ik volg die ploeg niet echt, maar lijkt me toch sterk dat die nog even goed zijn als jaren geleden. Ploeg en bestuur zijn wrs half uiteen geslagen, hun stadion letterlijk. Als ik de spelers bekijk, ik zie eigenlijk geen namen meer die mij bekend zijn. "De beste ploeg van Oekraïne", ja, maar dat zegt in een land verwikkeld in een totale oorlog eigenlijk niet veel eh. Ik zie niet in hoe dat voor Antwerp een heel moeilijke tegenstander zou zijn.
Ze gaan gewoon een Antwerpke doen.![]()
Wat doet o.a. Maccabi Tel Aviv dan in de poule van AA Gent?Ceferin benadrukt dat Champions League (en andere competities) enkel voor Europese clubs zijn. Zelfs de finale van een CL hosten kan enkel door een land aangesloten bij de UEFA, en dat er een hoop regels zijn die dat waarborgen.
![]()
Saudi Pro League threat dismissed by Uefa president Aleksander Ceferin - SportsPro
Aleksander Ceferin says Saudi Arabian soccer top flight is taking “similar approach” to Chinese Super League.www.sportspromedia.com

Wat doet o.a. Maccabi Tel Aviv dan in de poule van AA Gent?![]()