Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was geen duw maar handen zetten om te beschermen, speler van AVL liep achterwaarts naar hem toeDe Cuyper komt daar heel goed weg. Zonder iets van intentie om bal te spelen met 2 handen duwen in de rug. Ik had hem gegeven.
Idd maar is 100% terecht natuurlijkTjonge wat een ongelooflijke cadeau zeg.
Beetje zoals Renard geen kans te geven door zijn verledenDat publiek op Tielemans.
Blijf dat toch maar bizar vinden. Een andere club zo haten dat je zelfs gewoon oud spelers gaat uitjouwen zonder reden.

Veel zouden idd niet fluiten, een regel die vaak genegeerd gaat worden.In België fluiten ze zoiets niet natuurlijk
![]()
Strafschop of niet? Burgess houdt uittrap van doelman tegen met hand: "Ik begrijp er niets van" | sporza
Had Genk een strafschop moeten krijgen tegen Union? Een bizarre fase in de Champions' Play-offs verdeelde het panel van Extra Time. "Ik vind het 100 procent penalty", oordeelde Wesley Sonck.sporza.be
Aster zegt dat hij nooit zoiets gezien heeft![]()
Toch verschil, Morris had gewoon bal moeten gooien want Burgess vraagt hem voor af te trappen (stond nog in kleine baklijn)In België fluiten ze zoiets niet natuurlijk
![]()
Strafschop of niet? Burgess houdt uittrap van doelman tegen met hand: "Ik begrijp er niets van" | sporza
Had Genk een strafschop moeten krijgen tegen Union? Een bizarre fase in de Champions' Play-offs verdeelde het panel van Extra Time. "Ik vind het 100 procent penalty", oordeelde Wesley Sonck.sporza.be
Aster zegt dat hij nooit zoiets gezien heeft![]()
Je snapt niets van mode!Jutgla, haal dat truitje uit uw broekske. Precies ne preminiem uit de jaren 90.
Hij komt eraan!Waar is Vermant?
Dit is exact hetzelfde.Toch verschil, Morris had gewoon bal moeten gooien want Burgess vraagt hem voor af te trappen (stond nog in kleine baklijn)
Omdat hij er op botst en (gelukkig) niet raakt met zijn voetAh en waarom is dit dan geen rood?
Nee want Morris trapt niet uit maar geeft de bal (via zijn voet) aan Burgess om uit te trappenDit is exact hetzelfde.
Doelman speelt en speler raakt hem men de hand.
Nu het is in mijn ogen gewoon 2x penalty hoor.