An het einde van het seizoen worden de prijzen uitgedeeld, dat vieren van kompany is er echt over imo
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat Real wel kansen gekregen heeft, en Bayern er op de eerste 20 minuten na niets van gebakken heeft. Barca is sterk, maar het matchverloop was - voor mij - gisteren echt wel anders dan woensdag.@horste ja ik weet niet waarom jebent
Real is toch minstens even sterk als Bayern, en daar heb je met Ancelotti een bewezen topcoach. En ook die kunnen dus met 0-4 de boot in gaan tegen Barca op dit moment.

Ruilen met MbappéDie Gyokeres blijft ook maar scoren. Niet normaal. Welke topploeg gaat die ophalen.

Nunez 10 minuten op het veld en de meest frustrerende speler van de matchLUCHOOOO

Man U met hun ex-Sporting coach.Die Gyokeres blijft ook maar scoren. Niet normaal. Welke topploeg gaat die ophalen.
60 minuten stilletjesaan dooddoen om dan toe te slaan.Nunez 10 minuten op het veld en de meest frustrerende speler van de match
Toch echt indrukwekkende start van Slot, vooral hoe hij eindelijk de verdediging in orde heeft gekregen.
, en daarna Leverkusen gewoon kapotgespeeld.Die hebben ze gehaald bij Coventry waar hij ze eigenhandig tot de promotiefinale heeft gebracht. Ik begrijp niet waarom hij toen niet door een PL ploeg is gehaaldMan U met hun ex-Sporting coach.