Heel fijn. Eerst waren we naar de kerstmarkt geweest, maar daar was vreemd genoeg geen pint te krijgen. Dus toen zijn we naar een kroegske geweest en daar hebben we enkele halve liters gedronken en een jagerbomb. Dan fijn de metro genomen die volgepakt was met Dortmund-fans, maar niemand deed lelijk tegen ons ondanks onze shirts en sjaals van Barcelona. Zo hoort het.
Daarna aan het stadion (zeer mooi en indrukwekkend) hebben we nog wat kraampjes afgeschuimd en ene gedronken. Ondertussen kwamen ook de spelersbus van Barcelona en Dortmund aan.
Daarna zijn we naar binnengegaan en de sfeer was echt heel goed in het uitvak. Een heel groot verschil met de thuismatchen in Barcelona. Logisch natuurlijk, aangezien iedereen daar echt voor de voetbal gaat. Veel bengaals vuur ook, veel support en veel Nederlanders. Gezellige mensen.
En natuurlijk was de wedstrijd ook heerlijk. Ik had het idee dat we de eerste helft echt de betere ploeg waren en we zeker een goalke hadden moeten prikken. Daarna ging het zeer goed op en neer. Duranville trouwens een hele sterke wedstrijd. Dat scoreverloop ook. 0-1, 1-1, 1-2 (gemist omdat ik naar de WC moest), 2-2 en dan die ontlading bij de 2-3. Nee, heerlijke away. Om half 3 lag ik in mijn bed en deze morgen was het even moeilijk, maar het was het helemaal waard.