Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh ja, de tussenronde wordt de zwaarste dobber. Stel dat je Atalanta of Dortmund met het nodige geluk kan uitschakelen, kan je zomaar in de kwartfinales staan. Lille en Aston Villa zijn allebei haalbaardere kaarten.Eerst Dortmund en dan Villa mogelijks, stel dat we door gaan en dit gebeurt is het wel heel saai...
Oké, ik was mis. Dacht dat ze tegen Sporting moestenKnappe campagne van Brugge. Nu een rechtstreeks duel voor de coëfficiënt met Portugal. Als ze dat winnen en Benfica 2 keer verliest van PSG, kan het er heel goed uitzien voor België.

Dortmund toch de minste eruit?Goh ja, de tussenronde wordt de zwaarste dobber. Stel dat je Atalanta of Dortmund met het nodige geluk kan uitschakelen, kan je zomaar in de kwartfinales staan. Lille en Aston Villa zijn allebei haalbaardere kaarten.
100 procent. Dortmund is dit seizoen heel wisselvallig en kan over 2 matchen dus zeker te pakken zijn, Atalanta vind ik een pak sterker.Als je wil doorstoten, zou ik toch eerder voor Dortmund kiezen dan voor Atalanta op dit moment.
Andersom. Club speelt eerst thuis.Om het met een voetbalwijsheid te zeggen, elke match moet gespeeld worden en blijkbaar moet Club eerst uit spelen en dan thuis.
In principle, the seeded clubs play the return leg at home.
Goh ja, de tussenronde wordt de zwaarste dobber. Stel dat je Atalanta of Dortmund met het nodige geluk kan uitschakelen, kan je zomaar in de kwartfinales staan. Lille en Aston Villa zijn allebei haalbaardere kaarten.
Ah oei, dan heb ik dit gisteren misverstaan bij de uitzending!Andersom. Club speelt eerst thuis.
UEFA Champions League round of 16, quarter-final and semi-final draw | UEFA Champions League 2025/26
UEFA Champions League 2025/2026 Round of 16 draw schedule confirmed. Find out who is facing who in UEFA Champions League 2025/2026 Round of 16.www.uefa.com