UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Atalanta zou top zijn.

Blauw zwart tegen blauw zwart met CdK die terugkomt naar Brugge.

En Atalanta is op de valreep uit de top 8 gevallen, dus mogelijks zijn die daardoor wat van slag en speelt dat mee.

Leuke, spannende match

Maar die omkadering errond, Wtf.
Als ge niks zinnigs te zeggen hebt of er iets van kent, zwijgt dan

Proficiat aan de Club supporters. Voor het Belgisch voetbal alleen jammer dat Sporting en Benfica allebei doorgaan.

Eerst Dortmund en dan Villa mogelijks, stel dat we door gaan en dit gebeurt is het wel heel saai...

Knappe campagne van Brugge. Nu een rechtstreeks duel voor de coëfficiënt met Portugal. Als ze dat winnen en Benfica 2 keer verliest van PSG, kan het er heel goed uitzien voor België.

Knappe campagne van Brugge. Nu een rechtstreeks duel voor de coëfficiënt met Portugal. Als ze dat winnen en Benfica 2 keer verliest van PSG, kan het er heel goed uitzien voor België.
Oké, ik was mis. Dacht dat ze tegen Sporting moesten :unsure:

Dortmund pas 11e in de Bundesliga. Dat had ik gemist. Lijken me dus wel minder sterk dan Atalanta (hetgeen ook al bleek in Club eerder dit jaar toen Club tot de plotse tegengoal gewoon by far de beste ploeg was). Maar doe maar Atalanta want Dortmund al zo vaak gehad recent.

Zeker niet onmogelijk om door te stoten (mits goede vorm en efficiëntie) en dan wachten Lille of Villa. Weer niet onmogelijk. Zeer interessant.

Laatst bewerkt:
Villa heeft club toch al tegen gewonnen?

Lille zou ik niet onderschatten en zomaar een haalbare kaart noemen, die winnen tegen Real en maken er 3 op atletico

Niks haalbare kaart maar Dortmund/Atalanta/Lille/Aston Villa zijn toch van een ander kaliber om te loten dan pakweg Real, Barca, Man city, Bayern

Om het met een voetbalwijsheid te zeggen, elke match moet gespeeld worden en blijkbaar moet Club eerst uit spelen en dan thuis.

Om het met een voetbalwijsheid te zeggen, elke match moet gespeeld worden en blijkbaar moet Club eerst uit spelen en dan thuis.
Andersom. Club speelt eerst thuis.

In principle, the seeded clubs play the return leg at home.

Terug
Bovenaan