Kan perfect foutief uitgelegd zijn ook, het is soms ingewikkeld en de commentatoren weten het soms ook niet 100 procent.Ah oei, dan heb ik dit gisteren misverstaan bij de uitzending!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan perfect foutief uitgelegd zijn ook, het is soms ingewikkeld en de commentatoren weten het soms ook niet 100 procent.Ah oei, dan heb ik dit gisteren misverstaan bij de uitzending!
Commentatoren die het soms niet 100% weten, dat zou ook een nieuwe zijnKan perfect foutief uitgelegd zijn ook, het is soms ingewikkeld en de commentatoren weten het soms ook niet 100 procent.

Bij Aster mag je al content zijn als hij het voor zeker 20% weet voor hem iets uitkraamt.Commentatoren die het soms niet 100% weten, dat zou ook een nieuwe zijn![]()
Finland - België, de match van de uil, staat me nog steeds bij als dieptepunt.Ik vind Aster meevallen als commentator. En ik vind hem als mediafiguur een vervelende snowflake.
Zo klagen over Aster, de tijden van Frank Raes en Guy Polspoel zijn duidelijk vergeten. Vooral die laatste was tenenkrullend slecht.
De laatste jaren kon ik mij daar echt verschrikkelijk aan ergeren, wat die allemaal verkeerd/niet zag op het veld. Ongelooflijk.Frank Raes

).Dortmund heeft zen trainer ontslagen vorige week. Kan ook ineens terug keren daar natuurlijk met een nieuwe trainer die vandaag is voorgesteldDortmund pas 11e in de Bundesliga. Dat had ik gemist. Lijken me dus wel minder sterk dan Atalanta (hetgeen ook al bleek in Club eerder dit jaar toen Club tot de plotse tegengoal gewoon by far de beste ploeg was). Maar doe maar Atalanta want Dortmund al zo vaak gehad recent.
Zeker niet onmogelijk om door te stoten (mits goede vorm en efficiëntie) en dan wachten Lille of Villa. Weer niet onmogelijk. Zeer interessant.
Die had wel een fantastische stem voor die job, maar daar bleef het helaas ook bij.De laatste jaren kon ik mij daar echt verschrikkelijk aan ergeren, wat die allemaal verkeerd/niet zag op het veld. Ongelooflijk.
En toch, vreemd genoeg, mis ik zijn commentaar ook. Nostalgie zeker?![]()
Wat de plaats in de top 24 extra in de verf zet, is dat zeven van de acht tegenstanders van Club zich ook wisten te plaatsen. Geen enkele andere ploeg speelde tegen evenveel of meer teams uit de uiteindelijke top 24
Ik vind het altijd grappig hoe iedereen het anders beleeft. Mijn paarse vrienden doen niks anders dan klagen over hoe Aster klaarkomt als hij Brugge mag becommentariëren en Brugge supporters vinden dat er dan weer meer beleving mag zijnWat mij vooral stoort bij Aster is zijn totaal gebrek aan emotie en beleving.
Ja, Raes was op het einde ook niet meer wat het moest zijn, maar zijn "Binnnnnneeeeeeuuuuuuuuhhh" was toch altijd leuk om te horen.
En Joos mag dan in Extra Time soms ergerlijk zijn, hij doet je TV wel op zijn Zuid-Amerikaans ontploffen bij een (mooie) goal.
Club Brugge komt in minuut 44 0-1 voor op het veld van Manchester f**** City..... Aster:
Bekijk bijlage 37641
.oei, ik vind Aster anders ook allesbehalve pro-Club hoor, same with Degryse & De BildeIk vind het altijd grappig hoe iedereen het anders beleeft. Mijn paarse vrienden doen niks anders dan klagen over hoe Aster klaarkomt als hij Brugge mag becommentariëren en Brugge supporters vinden dat er dan weer meer beleving mag zijn.
Aster pro Club? Wtf.
Zo ziet ge dat de beleving heel anders isoei, ik vind Aster anders ook allesbehalve pro-Club hoor, same with Degryse & De Bilde
.