Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volledig terecht zegtemVolledig terecht toch. Wat een manier om naar de bal te gaan.
Als je hem dan niet hebt en enkel de man hebt ligt je eraf. Franctie van een seconde, maar niks tegen in te brengen

Ja dat maakt allemaal niet uit. Het contact op zich dat er is, is goed om een scheenbeen te breken. Daar wordt naar gekeken.Vind dit nooit rood. Hoe kan Onyedika nu weten dat Reijnders er zo gaat komen invliegen.
Het is niet dat Onyedika een onbesuiste tackle uitvoert he? Bekijk het eens op normale snelheid. Het is Reijnders die het maneuveur uitvoert waardoor er een ongelukkig contact is.Ja dat maakt allemaal niet uit. Het contact op zich dat er is, is goed om een scheenbeen te breken. Daar wordt naar gekeken.
Of die tackelt of niet, dat maakt niet uit. Er is een stevig contact, vol op het scheenbeen. Dit is altijd rood. Dat is al zo zolang ik het voetbal volg denk ik.Het is niet dat Onyedika een onbesuiste tackle uitvoert he? Bekijk het eens op normale snelheid. Het is Reijnders die het maneuveur uitvoert waardoor er een ongelukkig contact is.
Intentie doet er niet toe.Ik snap echt niet dat zoiets rood is... die heeft toch nooit de intentie om dat te doen? Het is net omdat de andere speler zo wild inkomt...
Maar goed, zal wel zijn omdat ik het zelf nooit gespeeld heb, dat ik dat niet snap...
Uiteraard is dit terecht.Volledig terecht zegtem
Zo kun je altijd als een debiel komen inglijden en hopen dat de tegenstander per toeval je enkel raakt.
Als Reinders een normale actie uitvoert dan ben ik 100% akkoord dat het rood is, hier toch echt niet. Dit is puur pech.
Intentie doet er niet toe.
Niemand heeft - hoop ik - de intentie een concullega te blesseren of zwaar te raken

The VAR can ‘check’ the footage in normal speed and/or in slow motion but, in general, slow motion replays should only be used for facts, e.g. position of offence/player, point of contact for physical offences and handball, ball out of play (including goal/no goal); normal speed should be used for the ‘intensity’ of an offence or to decide if it was a handball offenceIs dat geen regel dat de actie altijd aan volle snelheid ook moet getoond worden?
Toch een paar hele goeie kansen gehad in het begin waarvan zeker 1 binnen moetUiteindelijk is het gewoon club die te plat is voor de CL hoor dit jaar. Heeft jutgla een bal aangeraakt?
Allez, ze zijn aan hun 3e match bezig, hebben 3 op 6 en het is ook nie dat Milan of Dortmund ons van 't kastje naar de muur spelen. Te plat voor de CL, wat is dat dan, geen potentiële halvefinalist ofzo?Uiteindelijk is het gewoon club die te plat is voor de CL hoor dit jaar. Heeft jutgla een bal aangeraakt?
Dit is toch wel heel dom, zelfs tegen 10 is Milan niet overtuigendUiteindelijk is het gewoon club die te plat is voor de CL hoor dit jaar. Heeft jutgla een bal aangeraakt?