Dan kan ik u gerust stellen : Als iemand van Anderlecht dit doet, met deze impact zal ik zeggen : terecht eraf gevlogen.Ik ben oprecht benieuwd of je op dezelfde manier zal reageren als iets gelijkaardigs zondag gebeurt tegen rsca
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan kan ik u gerust stellen : Als iemand van Anderlecht dit doet, met deze impact zal ik zeggen : terecht eraf gevlogen.Ik ben oprecht benieuwd of je op dezelfde manier zal reageren als iets gelijkaardigs zondag gebeurt tegen rsca
Ik vind dat daar zeker iets over te zeggen valt. Maar nu is er gewoon de pech van het zware contact dat mooi geregistreerd staat op beelden. En het enige wat de VAR en scheids dan doen is dat impact keer op keer opnieuw bekijken met max 2 seconde voor het impact, waardoor de rest van de fase zelf niet bekeken wordt. En dan hang je eraan als speler die het contact doet heUiteindelijk hadden ze dan allebei rood moeten krijgen. Maar Onyedika heeft idd gewoon pech dat de andere erinvliegt en hij mee in duel gaat. Maar dat vind ik ook maar losermentaliteit.
Wat een flitsen van Vini op het eind
5-2![]()

Beetje overdreven neen? Tegen Westerlo heeft hij echt wel enkele goede reddingen gedaan en vorig jaar in de playoffs was het misschien net niet geweest zonder hem.Ik wil deze fouten van Mignolet trouwens niet meer zien. Hij mag dan wel belangrijk zijn in de kleedkamer, ik wil vooral graag een foutloze keeper.
Zo'n match tegen Westerlo interesseert me eigenlijk niet in deze fase van de competitie. Wat me wel interesseert is een HUGE away game op Milan, waar ge eigenlijk goed meedoet tot het tegendoelpunt/rode kaart. En dan kijk ik naar Mignolet (en dan Onyedika) als oorzaak. Dat hij de pannen van't dak speelt in't Kuipke, allemaal goed en wel, maar ik wil Mignolet vooral de pannen van't dak zien spelen op San Siro, in Celtic Park, in the Emirates, en elke UCL match in Jan Breydel. En gisteren in San Siro was gewoonweg niet goed genoeg. Kijk naar Dany Verlinden in 2003, dát was een prestatie. En dat was ook verrevan een feilloze keeper. Maar hij stond er wel op dé momenten.Beetje overdreven neen? Tegen Westerlo heeft hij echt wel enkele goede reddingen gedaan en vorig jaar in de playoffs was het misschien net niet geweest zonder hem.
Blijft gewoon een zeer degelijke keeper, meer dan voldoende voor onze Jupkes league
Sorry, maar los van de spelers, was het voor mij alvast heel obvious na de 1e herhaling al, dat ze daarvoor keken. Gewoon Aster had het niet door.Beetje belachelijke opmerking neen? Tuurlijk kan een rode kaart véél en véél duidelijker zijn. Deze was op normale snelheid zelfs nauwelijks of niet te zien. Beste voorbeeld hiervan is dat noch Aster, noch de Italianen op het veld direct doorhadden waar de VAR naar aan het kijken was.
Als je de vertraagde beelden ziet dan begrijp ik waarom er rood gegeven wordt, maar ik blijf het betwistbaar vinden, vooral omdat zijn tegenstander zelf ook allesbehalve rustig in het duel gaat.
10 minuten later doet een Italiaan iets gelijkaardigs maar die heeft geluk dat de Club-speler zich inhoudt waardoor de Italiaan zijn gestrekt been niet op de Club-speler terecht komt...
Op basis van wat moet die rood krijgen?Uiteindelijk hadden ze dan allebei rood moeten krijgen. Maar Onyedika heeft idd gewoon pech dat de andere erinvliegt en hij mee in duel gaat. Maar dat vind ik ook maar losermentaliteit.
Dat was ook mijn gedacht. Dit had zomaar een Wasilewski verhaal kunnen zijn.
Het is een vrije bal, wat ga je dan afblokken?Die wou toch gewoon zijn voet voor de bal zetten om te blocken, het is niet dat hij hem met zijn zool wou spelen.
Niet direct neen, ik wou het ook nog posten maar Onyedika is wel iemand die in zo'n duels bewust over de bal gaat om dan zijn lijf te zetten, alleen zijt ge dan altijd de sigaar als den anderen rapper is.Het is een vrije bal, wat ga je dan afblokken?
Dus dan gaat hij al het duel aan met het idee van te laat te zijn?