Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die speelt al heel het seizoen top.Wa heeft die Rafinha gefret seg? Speelt de match van zijn leven
Komt bekend voor voor een ploeg onder leiding van KompanyIn balbezit is Bayern wel oké, maar toch ook wel zeer naïef voetballend
Dat je iedereen die niet met u akkoord gaat tot de Vinnie-clan samenvat hoedt natuurlijk ook niet...
Ik kan geen filmpjes posten.
Maar de aanvaller doet niet eens moeite om in duel te gaan? Moest dit nu in een kopbal duel een duw zijn gaat niemand niks zeggen, maar die verdediger mist zijn interceptie door die duw.
Als je er geen duw in ziet? Wat zie je er dan in? Wat doet die arm daar?![]()
De helft eigen jeugd. En dan is Bernal nog zwaar geblesseerd.Ik moet eerlijk bekennen dat de halve ploeg van Barcelona me echt niets zegt![]()

Geen duw... ok dan... jeezes manIk had het specifiek over de mensen die me quootten (gequoot hebben?).
Aanvaller hoeft toch niet in duel te gaan, verliest ie toch. Hij focust zich op betere positionering, en met succes.
En wat die arm daar doet, is alleszins geen duw. Voetballers staan continue met de armen tegen de tegenstrever om hun het bewegen te beperken, maar dat is daarom nog geen duw.
Maakt uiteindelijk toch allemaal niets uit, zo slecht dat ze daar staan te verdedigen. Ik krijg op geen enkel moment de indruk dat die Kim beseft wat die daar aan het doen is, en heb er allesbehalve moeite mee om te geloven dat die die bal gewoon slecht ingeschat heeft.
4-1 zeg, wat een afgang.
Speelt al heel het seizoen fantastisch. En dan te bedenken dat die vorig jaar de stenen uit de grond zoog. Wat een frisse wind toch niet kan doen met sommige spelers.Wa heeft die Rafinha gefret seg? Speelt de match van zijn leven
Als zelfs de commentatoren/analisten niet eensgezind zijn, wat probeert iedereen hier dan in godsnaam op een forum het ultieme gelijk te halen. We zijn een helft verder en daar wordt nu nog altijd over heen en weer gezeikt Terwijl die match echt wel veel meer te bieden heeft gehad dan één discutabele fase.Geen duw... ok dan... jeezes man
2 passes en 1 op 1 met de keeper.
Kan toch nie op dit niveau, keer op keer
Yamal toch echt een heerlijke speler.
Plezante match.
Uiteraard prachtige passes en uitvoering van wereldniveauDe kwaliteit van die passes (bij de 4e goal van Barca dus) was wel ongelofelijk goed. Vooral hoe snel Yamal met die pass Raphinha diep stuurt, eigenlijk had die daar totaal niet de tijd voor wegens de beierse pressing.
Dat is het risico van op deze manier te willen spelen tegen zo'n goeie tegenstander. De meeste ploegen zijn niet in staat om zó snel zó accuraat te passen in de omschakeling, maar tegen de echte top word je dan soms wel in 2 passes uit elkaar getikt.
Dit toch gewoon? Zo kan je spelen tegen een middenmoter in Duitsland, en dan leg je er 7 in het mandje en krijg je er hoogstens 2 tegen. Maar als je zo speelt tegen dat middenveld en die aanval van Barca, die al van hun 8 jaar leren om àlles in 1 tijd te doen en je wordt gewoon hopeloos uitgetikt.Nuja moet je zo spelen tegen de echte top? Hij heeft ook geen sneltreinen centraal vanachter. Dat is dan weer te naïef/romantisch.

Hij krijgt gewoon een duw op moment dat hij wilt afzetten, niets met slecht inschatten te maken maar brainfart van de VAR ja
Zonder die duw kopt Kim gewoon die bal weg hè.
Die defensie is idd om bij te bleiten. Hopelijk komt daar nog wat versterking de komende mercato’s.
Bayern verdedigt echt niet goed, maar die goal moet voor mij ook gewoon afgekeurd worden, de commentaar die ze bij Play Sports in de recap gaven dat als hij gaat liggen de ref wel fluit vind ik echt een non-argument. Vallen of niet, dat is gewoon een duwfout.Toch wel kinderlijk verdedigen bij Bayern
Atleti kreeg kansen genoeg, maakt ze niet af en krijgt dan het deksel op de neus.Lille 1-3 gaan winnen bij Atleti en Feyenoord bij Benfica, ook niet slecht
Filosofie is 1 ding, het lijkt enkel een aanvallende filosofie te zijn, die verdediging is precies totaal niet op elkaar in gespeeld, niet in balans en weet niet waar ze moeten lopen.Het siert Kompany dat hij vast blijft houden aan zijn filosofie, maar zijn naïviteit blijft ook een pijnpunt.
Nu heeft hij wel al betere spelers dan bij Burnley, maar zoals nog iemand het schreef. Hij speelt met zijn verdediging heel hoog, maar als uw stoppers geen sneltreinen zijn zoals de Van De Vens van deze wereld, kan je wel koud gepakt worden.Het siert Kompany dat hij vast blijft houden aan zijn filosofie, maar zijn naïviteit blijft ook een pijnpunt.