Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tgoh, geen technisch directeur willen omdat hij in het propere handen proces zat vind ik nu niet hetzelfde. Al zijn er zeker ook veel supporters die hem niet willen door zijn Standard verleden. Das ook dwaas uiteraard.Beetje zoals Renard geen kans te geven door zijn verleden.
overwinteren doen ze sowiesoGoeie overwinning van Club, nog een keer ergens winnen en je bent zeker van overwintering.

Europese overwintering bedoel ik natuurlijkoverwinteren doen ze sowieso![]()

Meest lullige strafschop ooit
Ik call je en raise met 2x in dezelfde wedstrijd:

Met de huidige uitslagen ben je zelfs met 9 punten niet zeker vrees ik. Terwijl vooraf 6 a 7 punten geschat werd om bij de eerste 24 te zitten. Vreemd gedoe toch wel.Goeie overwinning van Club, nog een keer ergens winnen en je bent zeker van overwintering.
Winnen op celtic en dan thuis wat punten rapen (2 draws zouden zalig zijn, 1 van de 2 winnen geniaal)Met de huidige uitslagen ben je zelfs met 9 punten niet zeker vrees ik. Terwijl vooraf 6 a 7 punten geschat werd om bij de eerste 24 te zitten. Vreemd gedoe toch wel.
Maar echt wel een goeie match met tactische discipline. Wij toch redelijk wat kansen, Villa letterlijk niets.
Meer kan je niet verwachten tegen dergelijke ploeg.
Het is de op papier meest haalbare kaart in vergelijking met de andere tegenstanders die nog moeten volgen, dat klopt. Maar ik zie nogal wat mensen er van uit gaan dat het ook los van de vergelijking een haalbare kaart is, en dan vrees ik dat we nogal eens van een kale reis naar huis kunnen komen.Ik vrees toch dat het daar gaat moeten gebeuren, het blijft de champions league dus sinecures ga je niet vinden
Ook Europees overwinteren doen ze sowieso: laatste wedstrijden zijn na nieuwjaarEuropese overwintering bedoel ik natuurlijk![]()

Achteraf gezien echt wel een zware loting, had niet verwacht dat Celtic en Sporting Lissabon het zo goed zouden doen. Nu ja, zelfs al blijft het bij 6 punten: we hebben al 4 goede matchen gespeeld en als we dit niveau halen tijdens de playoffs dan gaan we er weer dicht bij zijn voor de titel!Ik vrees toch dat het daar gaat moeten gebeuren, het blijft de champions league dus sinecures ga je niet vinden