7 op 9. Vorige westrijd was een draw hé6 op 6 en de top 8 zit er misschien zelfs nog in![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
7 op 9. Vorige westrijd was een draw hé6 op 6 en de top 8 zit er misschien zelfs nog in![]()

Denk dat hij doelt op de 6 op 6 die nog kan gehaald worden tegen Man City en Juve7 op 9. Vorige westrijd was een draw hé![]()

Nu ik het herlees denk ik dat ook. Tijd dat ik de bedstee opzoek.Denk dat hij doelt op de 6 op 6 die nog kan gehaald worden tegen Man City en Juve![]()

Daar ben ik het toch niet 100% mee eens. Het is en blijft CL en met Villa, Sporting, Celtic en Graz geloot kan het toch nog veel moeilijker zijn? Een makkelijke loting is het zeker ook niet he. Daar niet van. Maar het kon volgens mij nog een pak moeilijkerWe zijn toch al fkes niet meer het kneusje dat niets te zoeken heeft in de CL. Enorm moeilijke loting, en daar nu al 10 op 18 pakken, dit is gewoon, nu al, een fantastische prestatie![]()

.Ik geloof u op uw woorden. Ik heb maar een halve match gezien van deze campagne. Ik vind persoonlijk die hervorming van CL en Europa League maar niks. Het is amper te volgen wie op welke plek staat. Het is niet mijn dingHet ding is vooral, als je naar alle 6 die matchen van Club kijkt in de CL, ze gewoon verdienen van die 10 punten te hebben. Hebben ze soms een beetje geluk gehad? Waarschijnlijk wel, maar evengoed verdienden ze tegen Dortmund meer en kon er op Celtic eigenlijk ook gewonnen worden.
Soit, Liverpool 18 op 18.
Ik ben geen Brugge supporter en heb zeker niet alles gezien, maar van wat ik gezien heb, de samenvattingen en de commentaar is dat mijn impressie.Ik geloof u op uw woorden. Ik heb maar een halve match gezien van deze campagne. Ik vind persoonlijk die hervorming van CL en Europa League maar niks. Het is amper te volgen wie op welke plek staat. Het is niet mijn ding
.Sturm Graz is de enige van onze tegenstanders die niet in de top 24 staat, dus toch wel een zeer moeilijke loting met maar 1 "gemakkelijke" tegenstander. Villa, Sporting en Celtic gaan ook zeker naar de volgende ronde, dus we hebben er toch wel 3 zeer lastige uit de gemakkelijke potten gehaald.Daar ben ik het toch niet 100% mee eens. Het is en blijft CL en met Villa, Sporting, Celtic en Graz geloot kan het toch nog veel moeilijker zijn? Een makkelijke loting is het zeker ook niet he. Daar niet van. Maar het kon volgens mij nog een pak moeilijker![]()
Celtic is nog niet zeker, zelfs Club nog niet, maar de kans is wel groot, de ploegen die nu achter die streep staan lijken niet echt bij machte om die laatste 2 wedstrijden ineens nog te winnen, enkel Feyenoord en Stuttgart lijken mij nog kandidaat om nog een plaatsje in te pikken.Sturm Graz is de enige van onze tegenstanders die niet in de top 24 staat, dus toch wel een zeer moeilijke loting met maar 1 "gemakkelijke" tegenstander. Villa, Sporting en Celtic gaan ook zeker naar de volgende ronde, dus we hebben er toch wel 3 zeer lastige uit de gemakkelijke potten gehaald.
Zou kunnen hoor. Ik keek gewoon naar de namen. Wie in welke pot zat heb ik totaal geen weet van en heeft uiteraard invloed op wie je kan treffen. Zo hard volg ik de CL niet. Dus Brugge zat dan in pot 2? Dat is natuurlijk een voordeel als je de 2de sterkste ploegen kan mijden. Hebben ze natuurlijk zelf voor elkaar gekregen door de goede resultaten de laatste jarenSturm Graz is de enige van onze tegenstanders die niet in de top 24 staat, dus toch wel een zeer moeilijke loting met maar 1 "gemakkelijke" tegenstander. Villa, Sporting en Celtic gaan ook zeker naar de volgende ronde, dus we hebben er toch wel 3 zeer lastige uit de gemakkelijke potten gehaald.
Ik ben wel fan eigenlijk, de tabel die elke speeldag dooreen geschud wordt is leuker om te volgen dan die ene groep waarin er (mogelijks) een verrassing was & het gebikkel tussen de 2 beste ploegen over wie eerste en wie tweede zou eindigen. Nu zit er veel meer afwisseling in door het feit dat je geen heen- en terugmatch hebt & ook grote ploegen slecht kunnen loten.Ik vind persoonlijk die hervorming van CL en Europa League maar niks. Het is amper te volgen wie op welke plek staat. Het is niet mijn ding
Volgens opta lees ik overal 6e zwaarste loting.Daar ben ik het toch niet 100% mee eens. Het is en blijft CL en met Villa, Sporting, Celtic en Graz geloot kan het toch nog veel moeilijker zijn? Een makkelijke loting is het zeker ook niet he. Daar niet van. Maar het kon volgens mij nog een pak moeilijker
Maar wel een mooie prestatie natuurlijk. Voor een Belgisch team is 10 op 18 halen in de CL altijd boven verwachting
Ik vond het ook maar niets int begin, maar na een speeldag of 2 begon ik het wel leuk te vinden. Soort van rollercoaster elke speeldag.Ik geloof u op uw woorden. Ik heb maar een halve match gezien van deze campagne. Ik vind persoonlijk die hervorming van CL en Europa League maar niks. Het is amper te volgen wie op welke plek staat. Het is niet mijn ding
Ik vind het ook wel leuk om telkens een andere tegenstander te hebben, veel liever ne keer Aston Villa en ne keer Sporting Lissabon dan om het even wie 2x en de andere niet. Ook 1x tegen Man City is ruim voldoendeIk ben wel fan eigenlijk, de tabel die elke speeldag dooreen geschud wordt is leuker om te volgen dan die ene groep waarin er (mogelijks) een verrassing was & het gebikkel tussen de 2 beste ploegen over wie eerste en wie tweede zou eindigen. Nu zit er veel meer afwisseling in door het feit dat je geen heen- en terugmatch hebt & ook grote ploegen slecht kunnen loten.
Dat neem niet weg dat ik totaal niet kan opnoemen wie waar staat in de stand, maar ik vind het wel spannender. Nu, ik weet ook niet of het zo gaat blijven eens het nieuwe eraf is, maar momenteel dus wel fan.

Ja dat is natuurlijk omdat je met je ploeg zelf deelneemt en dat kort opvolgt. Ik bekijk het vanuit een neutraal perspectief, zonder te moeten supporteren voor een team.Ik vond het ook maar niets int begin, maar na een speeldag of 2 begon ik het wel leuk te vinden. Soort van rollercoaster elke speeldag.
Het zal er zeker nog om spannen, eigenlijk hebben ze nog één punt nodig om echt zeker te zijn. Tegen Juventus en City is dat op papier vrijwel onmogelijk. Het zal thuis tegen Juventus moeten gebeuren, die zitten op dit moment ook niet in hoogvorm.Celtic is nog niet zeker, zelfs Club nog niet, maar de kans is wel groot, de ploegen die nu achter die streep staan lijken niet echt bij machte om die laatste 2 wedstrijden ineens nog te winnen, enkel Feyenoord en Stuttgart lijken mij nog kandidaat om nog een plaatsje in te pikken.
Nee, 2 ploegen van elke pot. Dus nu we eigenlijk voordeel konden halen uit onze seeding is dat weggevallen.Zou kunnen hoor. Ik keek gewoon naar de namen. Wie in welke pot zat heb ik totaal geen weet van en heeft uiteraard invloed op wie je kan treffen. Zo hard volg ik de CL niet. Dus Brugge zat dan in pot 2? Dat is natuurlijk een voordeel als je de 2de sterkste ploegen kan mijden. Hebben ze natuurlijk zelf voor elkaar gekregen door de goede resultaten de laatste jaren