Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch 1 iemand op het veld dan die na de dribbel ook kan voorzetten!Doku links, Talbi rechts![]()
Op de flanken toch echt wel overschot van keuzeDoku links, Talbi rechts![]()
Ik vind het net geweldig. Liever zo dan een match die pas tegen 11u gedaan is.Kan iemand dit rotuur laten verdwijnen trouwens?
Ik heb maar ongeveer 50% kunnen zien door werk, kinderen, etc. Heel jammer.
19u30-20u00 als startuur vind ik ideaal. 21u vind ik ook veel te laat, zeker in de knock-out fase. Als er dan nog verlengingen komen, is het bijna middernacht eer het gedaan is.Ik vind het net geweldig. Liever zo dan een match die pas tegen 11u gedaan is.
Samen met Karetsas de rode loper voor uitrollenHoe snel is Talbi wel niet?
Hopelijk kiest die gewoon voor België en niet voor Marokko, wat een potentieel!
Supersnel volgens de UEFAHoe snel is Talbi wel niet?
Hopelijk kiest die gewoon voor België en niet voor Marokko, wat een potentieel!
Echt. Tegen dat ze hier in bed liggen is de match voorbijKan iemand dit rotuur laten verdwijnen trouwens?
Ik heb maar ongeveer 50% kunnen zien door werk, kinderen, etc. Heel jammer.

Zeer goedkope penalty, maar wel een dik verdiende zege. Of het genoeg gaat zijn, is maar de vraag, maar knappe campagne gespeeld van Brugge.
De VAR kon sowieso niet tussenkomen geloof ik he? Omdat er contact was, hoe licht ze ook was?
Ze zullen altijd kijken, maar bedoel eerder tussenkomen. Ze kunnen moeilijk zeggen "er is contact, maar wij vinden dit niks" of ben ik mis?Er stond alleszins wel een kaderke op mijn scherm met penalty check - var.
Veel meeval op cruciale momenten ( owngoal, 2 cadeau penalty's), maar anderzijds is dat wel iets dat je afdwingt natuurlijk.T zit ons wel echt mee deze campagne
Dat was ook de scheidsrechter die een penalty floitvtegen ons Club fiorentina was naar mijn lening ook vrij licht.Veel meeval op cruciale momenten ( owngoal, 2 cadeau penalty's), maar anderzijds is dat wel iets dat je afdwingt natuurlijk.
Al is het natuurlijk nu niet goed dat deze fase Europa rondgaat als een half schandaal. Europese media zijn niet mals voor de scheidsrechters van gisteren. Dat kan in de terugmatch weer averechts gaan werken.
Gewoon op elk niveau blijven gaan. De kern is ruim genoeg. Je speelt kampioen, blij met de rechtstreekse CL plaatsing, en dan zou je daar niet willen vlammen?Dat was ook de scheidsrechter die een penalty floitvtegen ons Club fiorentina was naar mijn lening ook vrij licht.
Ik verwacht ook niet dat we doorgaan eerlijk gezegd. En zo erg zou ik dat niet vinden anders gaat onze kalender propvol komen te zitten. Voor mij is de titel toch het belangrijkste.
Tuurlijk, gewoon alles geven binnen een week: ik twijfel er ook totaal niet aan dat ze dat gaan doen... voor de match zaterdag op STVV vrees ik dan weer welGewoon op elk niveau blijven gaan. De kern is ruim genoeg. Je speelt kampioen, blij met de rechtstreekse CL plaatsing, en dan zou je daar niet willen vlammen?