UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Vooral de vervanger van Ordonez moet je nu al hebben gescout. Zo een verdediger is plots weg naar Engeland voor 20 miljoen maar dat is een reusachtige aderlating in de eigen competitie.
ik vermoed wel dat het meer dan 20 gaat zijn, we hebben al paar CVs verkocht voor schoon geld en Ordonez heeft toch het potentieel om groter te worden dan hen. En er is inderdaad al vervanging gekocht voor die positie.

Maar gaat drukke zomer worden zeker als we doorgaan tegen Atalanta, hopen op een Genk scenario en daar gewoon gelijkspelen

ik vermoed wel dat het meer dan 20 gaat zijn, we hebben al paar CVs verkocht voor schoon geld en Ordonez heeft toch het potentieel om groter te worden dan hen. En er is inderdaad al vervanging gekocht voor die positie.

Maar gaat drukke zomer worden zeker als we doorgaan tegen Atalanta, hopen op een Genk scenario en daar gewoon gelijkspelen
ik vond ze niet echt wow gisteren, dus tenzij er een aantal véél betere spelers plots meedoen bij hen moeten we wel kans maken ginder volgende week!

ik vond ze niet echt wow gisteren, dus tenzij er een aantal véél betere spelers plots meedoen bij hen moeten we wel kans maken ginder volgende week!
Lookman mogelijks terug volgende week. Dat zou een tegenvaller zijn. Los daarvan gaat Club sowieso ook ginder kansen krijgen. Hopen dat ze efficiënter worden en vooral Tzolis terug wat meer vertrouwen heeft.

Talbi heeft bij de jeugd in ieder geval altijd voor België gespeeld.
Lijkt me nu het ideale moment voor de nieuwe bondscoach om hem op te roepen bij de grote jongens en eens te laten invallen.
Vastleggen die handel!

Want hoe hij gisteren speelde was voor een 19-jarige echt wel indrukwekkend. Niet alleen rauwe snelheid, maar ook nog de juiste pass geven als eindproduct.

Ordonez voor 20m zou met alle respect redelijk lachwekkend zijn ook. Die zou gemakkelijk 30m moeten opleveren imo.

Abakar Sylla was al 20m ondanks al zijn kapsones. Ordonez staat op mentaal vlak vele verder.

Talbi heeft bij de jeugd in ieder geval altijd voor België gespeeld.
Lijkt me nu het ideale moment voor de nieuwe bondscoach om hem op te roepen bij de grote jongens en eens te laten invallen.
Vastleggen die handel!

Want hoe hij gisteren speelde was voor een 19-jarige echt wel indrukwekkend. Niet alleen rauwe snelheid, maar ook nog de juiste pass geven als eindproduct.
Niet alleen dat, maar ook nog eens het feit dat hij verdedigend ook zijn werk doet en het de hele tijd constant blijft belopen.

Ordonez voor 20m zou met alle respect redelijk lachwekkend zijn ook. Die zou gemakkelijk 30m moeten opleveren imo.

Abakar Sylla was al 20m ondanks al zijn kapsones. Ordonez staat op mentaal vlak vele verder.
20M voor Sylla was eigenlijk een beetje van de pot gerukt eerlijk gezegd.

Zal veel afhangen naar welke competitie die gaat trekken PL betaald altijd wat teveel.
Kousounoe ook maar voor 18 miljoen vertrokken

Ik ben trouwens morgen eerder geneigd om naar PSV-Juventus te kijken i.p.v. Real tegen City. Ik ben die affiche zo beu gezien.

Ik ben trouwens morgen eerder geneigd om naar PSV-Juventus te kijken i.p.v. Real tegen City. Ik ben die affiche zo beu gezien.
Goh, die affiche beu tot daar aan toe, maar het zijn wel altijd heerlijke matchen geweest toch? Gemiddeld 3 goals per match ofzo, telkens met het nodige drama :p

Eerlijk gezegd, ik vermoed dat we kletsen gaan krijgen vanavond: Atalanta kan ik moeilijk inschatten maar als nr3 in Italië, dat wil wel wat zeggen, en Club is de laatste weken toch echt wel beduidend minder in vorm.

En dan nog eens op verplaatsing nadat er vorige week een blunder van de scheids in ons voordeel was, ... odds are against us zou ik zeggen.

Eerlijk gezegd, ik vermoed dat we kletsen gaan krijgen vanavond: Atalanta kan ik moeilijk inschatten maar als nr3 in Italië, dat wil wel wat zeggen, en Club is de laatste weken toch echt wel beduidend minder in vorm.

En dan nog eens op verplaatsing nadat er vorige week een blunder van de scheids in ons voordeel was, ... odds are against us zou ik zeggen.
Allemaal quatsch.

Club maakt Atalanta af vanavond. Hattrick Vanaken en Mechele scoort ook nog (weliswaar een owngoal). 1-5 wordt het!

Ik ben ook wel echt "bang" om er in te geloven en dan achteraf ontgoocheld te zijn.
Vorige week was het ook wat zo, maar dan met wat geluk echt wel een goeie uitgangspositie afgedwongen, dus ik hou het voorlopig op dat gevoel :unsure:

Terug
Bovenaan