Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dit ook wel idd. Ik vond het sowieso al redelijk dramatisch dat Antwerp daar van verloor in het begin van het seizoen.Toch gewoon een verschrikkelijk zwakke ploeg die Turken?
Met een goed veld vorige week was de wedstrijd al gespeeld.
Maar goed voor het vertrouwen![]()

Vergeet het maar.Hopelijk kunnen we Orban houden volgend seizoen. Tiss/Orban/Cuypers kan wel eens vuurwerk geven
En Fofana is 17…Wat een speler!
Mja, hebben gepiekt aan de seizoensstart en hebben ook gewoon hun ECL groep gewonnen. Sukkelaars moeten we er ook niet van maken. Dat middenveld met Verstraete en Nainggolan hielp natuurlijk ook nietDit ook wel idd. Ik vond het sowieso al redelijk dramatisch dat Antwerp daar van verloor in het begin van het seizoen.
Bon toch al één ploeg die doorgaat alleszins.

Nah, liever FiorentinaMooi voor Gent.
Wie weet mag ik de volgende rond naar Gent met West Ham (als we ons plaatsen)
Zou ideaal zijn. Niet zozeer vanwege de afstand want ik maak er toch een 3 daagse van. Maar 12april binnen in het hospitaal voor maagonderzoek, als dan de away leg valt kan ik na het onderzoek en de verdoving wat uitgewerkt is alsnog aanzetten de woensdag![]()

hij heeft gezegd dat hij droomt van PL. niet dat dat volgend jaar moet zijn. er is ook afgesproken dat die deze zomer nog blijft.Vergeet het maar.
Als die zo blijft voortdoen is die onhoudbaar. Heeft zelf al aangegeven dat hij volgend seizoen al graag in de PL of Bundesliga zou zitten.
Maar ze gaan er goed op cashen, dat wel.
dan liever Anderlecht.Of Villareal![]()
Is Gent eigenlijk al eens een Belgische club tegengekomen Europees? Lijkt een unicum voor zedan liever Anderlecht.