UEFA Conference League 2022-2023

Toch gewoon een verschrikkelijk zwakke ploeg die Turken?
Met een goed veld vorige week was de wedstrijd al gespeeld.
Maar goed voor het vertrouwen :)

Toch gewoon een verschrikkelijk zwakke ploeg die Turken?
Met een goed veld vorige week was de wedstrijd al gespeeld.
Maar goed voor het vertrouwen :)
Dit ook wel idd. Ik vond het sowieso al redelijk dramatisch dat Antwerp daar van verloor in het begin van het seizoen.

Bon toch al één ploeg die doorgaat alleszins.

Hopelijk kunnen we Orban houden volgend seizoen. Tiss/Orban/Cuypers kan wel eens vuurwerk geven :)
En Fofana is 17…Wat een speler!
Vergeet het maar.
Als die zo blijft voortdoen is die onhoudbaar. Heeft zelf al aangegeven dat hij volgend seizoen al graag in de PL of Bundesliga zou zitten.
Maar ze gaan er goed op cashen, dat wel.

Dit ook wel idd. Ik vond het sowieso al redelijk dramatisch dat Antwerp daar van verloor in het begin van het seizoen.

Bon toch al één ploeg die doorgaat alleszins.
Mja, hebben gepiekt aan de seizoensstart en hebben ook gewoon hun ECL groep gewonnen. Sukkelaars moeten we er ook niet van maken. Dat middenveld met Verstraete en Nainggolan hielp natuurlijk ook niet :laugh:

Mooi voor Gent.
Wie weet mag ik de volgende rond naar Gent met West Ham (als we ons plaatsen)
Zou ideaal zijn. Niet zozeer vanwege de afstand want ik maak er toch een 3 daagse van. Maar 12april binnen in het hospitaal voor maagonderzoek, als dan de away leg valt kan ik na het onderzoek en de verdoving wat uitgewerkt is alsnog aanzetten de woensdag :biglaugh:

Mooi voor Gent.
Wie weet mag ik de volgende rond naar Gent met West Ham (als we ons plaatsen)
Zou ideaal zijn. Niet zozeer vanwege de afstand want ik maak er toch een 3 daagse van. Maar 12april binnen in het hospitaal voor maagonderzoek, als dan de away leg valt kan ik na het onderzoek en de verdoving wat uitgewerkt is alsnog aanzetten de woensdag :biglaugh:
Nah, liever Fiorentina :unsure:

Vergeet het maar.
Als die zo blijft voortdoen is die onhoudbaar. Heeft zelf al aangegeven dat hij volgend seizoen al graag in de PL of Bundesliga zou zitten.
Maar ze gaan er goed op cashen, dat wel.
hij heeft gezegd dat hij droomt van PL. niet dat dat volgend jaar moet zijn. er is ook afgesproken dat die deze zomer nog blijft.
wat een afspraak met een speler of een makelaar waard is, weten we allemaal, maar 't is duidelijk niet aan de orde om hem na een half jaar te laten gaan. dan gaat er écht een monsterbod moeten komen
dan liever Anderlecht.

Terug
Bovenaan