UEFA Conference League 2022-2023

ideale loting eigenlijk.
Nu een mooie affiche voor beiden, en als we alletwee door zijn: sowieso een Belgische club in Praag :woohoo:
en aangezien Anderlecht al een hele reeks niet meer kan winnen van Gent... ;)

Voor de volledigheid:

Kwartfinales
Lech - Fiorentina
AA GENT - West Ham
ANDERLECHT - AZ
Basel - Nice

Halve finales
Lech/Fiorentina - Basel/Nice
AA GENT/West Ham - ANDERLECHT/AZ

Finale
Lech/Fiorentina/Basel/Nice - AA GENT/West Ham/ANDERLECHT/AZ

Die gast uit de Noorse tweede klasse, waar tot 6 weken geleden iedereen nog mee aan het lachen was, gaat die Engelsen wel oprollen.

Vergeet niet dat West Ham tegen de degradatie aan het vechten is en dat wel eens kan zorgen voor minder focus tijdens die midweekmatchen.
@Wulf OSB heeft wel loting die hij wou!

West Ham slaat Gent gigantisch aan diggelen normaliter he. Dat is gewoon 5-0 als alles beetje goed gaat voor West Ham. vergeet niet dat die gewoon nog kleppers hebben rondlopen die elks een veelvoud waard zijn van Gent in zijn geheel.

Je moet hopen dat Moyes een dikke brainfart begaat en zijn ondergang in handen van Gent geeft. Het is mogelijk, maar het is wel niet een voor de hand liggend feit.

Vergeet niet dat West Ham tegen de degradatie aan het vechten is en dat wel eens kan zorgen voor minder focus tijdens die midweekmatchen.
@Wulf OSB heeft wel loting die hij wou!
ik wou met de tunne in de zunne. Dat zal er niet inzitten dus deze campagne maar wel haalbare kaarten.
En praktisch gezien mijn ziekenhuis onderzoek komt op die dag Gent het beste uit natuurlijk.

Nu al afgesproken dat men mij aan het ziekenhuis komt ophalen de woensdag om dan met de trein naar Gent te gaan.
Meneer dokteur zal ook eens loeren wss.

Terug
Bovenaan