Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik schat AZ toch iets hoger in dan West Ham.AZ it is. Haalbare kaart lijkt mij toch wel.

Da's ook waarVergeleken met Fiorentina of West-Ham. dan liever AZ
Dat dachten we van Villareal ook en kijk ;-)Yeeeeeeesssss!!!! Eindelijk na al die jaren eens een deftige loting
Onhaalbaar, maar who cares.
Bijna 8 keer zoveel waard dan Gent, laten we realistisch blijven.Dat dachten we van Villareal ook en kijk ;-)
Broer van Samoise dan? Met de draagberrie voor krampen is zelfs nog een niveautje hoger.krampen
Vond ik ook enorm vreemd.Broer van Samoise dan? Met de draagberrie voor krampen is zelfs nog een niveautje hoger.

Al die west ham supporter in gent is wel leuk, en gent is niet kansloosYeeeeeeesssss!!!! Eindelijk na al die jaren eens een deftige loting
Onhaalbaar, maar who cares.
Overdrijf anders nog een beetje. Mogen al blij zijn dat ze Anderlecht konden verslaan.West Ham slaat Gent gigantisch aan diggelen normaliter he. Dat is gewoon 5-0 als alles beetje goed gaat voor West Ham.

ik wou met de tunne in de zunne. Dat zal er niet inzitten dus deze campagne maar wel haalbare kaarten.Vergeet niet dat West Ham tegen de degradatie aan het vechten is en dat wel eens kan zorgen voor minder focus tijdens die midweekmatchen.
@Wulf OSB heeft wel loting die hij wou!
geef hem aub geen uitdagingen... tis al erg genoeg zo.Je moet hopen dat Moyes een dikke brainfart begaat