Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar dan heb je gewoon nog 6 extra spelers ofzo nodig niet 6 basisspelersIk denk dat de kern nu wel goed is, maar er zijn gewoon te weinig opties om afwezigheid op te vangen.
Nurio enkele weken out, Hong naar de Aziatische spelen,... direct alweer problemen.
Als we Orban en Cuypers nog zouden verliezen en niet correct vervangen, hebben we gewoo grote problemen
Slayer_kev bedoelt vooral dat er 9 spelers weg zijn, en voorlopig maar 5 vervangers. Terwijl we eigenlijk al een te kleine kern hadden

Ze zullen nooit beide laten gaan denk ik. Maar het kan dan wel lonen om nu al de trigger te pullen voor de vervanger. Want anders betaal je volgende zomer premium omdat ze weten dat Gent langs de kassa is gegaan.Ik denk dat de kern nu wel goed is, maar er zijn gewoon te weinig opties om afwezigheid op te vangen.
Nurio enkele weken out, Hong naar de Aziatische spelen,... direct alweer problemen.
Als we Orban en Cuypers nog zouden verliezen en niet correct vervangen, hebben we gewoo grote problemen
Dat zeg ik nergens, er moeten zeker nog 6 spelers bij die net zo goed of iets minder zijn dan de basisspelers.6 basisspelers? Dus de helft van de huidige 11 voldoet niet, lijkt me nogal extreem
Dat zeg ik nergens, er moeten zeker nog 6 spelers bij die net zo goed of iets minder zijn dan de basisspelers.
Vooral op de flanken en centraal is het zeer dun bezaaid.
Je speelt (normaal gezien) weer 60+ wedstrijden, met een kern van 20 spelers is dit onmogelijk, zeker naar het einde toe.
Orban en Cuypers houden, anders wordt het moeilijk.

Hoe je het draait of keert, daarmee insinueer je gewoon dat er maar 5 basisspelers voldoen op dit moment.Slayer_Kev666 zei:
Er moeten nog minstens 6 basisspelers bij.
Kern is te smal.
Nurio al uit voor enkele weken.
U zei?Geen goed vervolg aan die eerste 10 minuten
En ze luisterenU zei?
Die commentaar van Degryse.![]()
Opnieuw: "een trainer hoort een lange broek aan te hebben". Hou je bek, man.
pff en zoveel zitten giechelen, we gaan grumpy de bilde nog missenBeke zeveren over de "te witte benen" van die coach, wat een waanzinnige commentaar.