UEFA Conference League 2023-2024

Gent heeft hooguit 3-4 aankopen nodig voorlopig? Depoitre naar de uitgang begeleiden en vervangen, Kums vervangen en een extra centrale verdediger. Eventueel een extra linksback ofzo?

6 lijkt wat veel ja.

Ik denk dat de kern nu wel goed is, maar er zijn gewoon te weinig opties om afwezigheid op te vangen.
Nurio enkele weken out, Hong naar de Aziatische spelen,... direct alweer problemen.
Als we Orban en Cuypers nog zouden verliezen en niet correct vervangen, hebben we gewoo grote problemen

Slayer_kev bedoelt vooral dat er 9 spelers weg zijn, en voorlopig maar 5 vervangers. Terwijl we eigenlijk al een te kleine kern hadden

Ik denk dat de kern nu wel goed is, maar er zijn gewoon te weinig opties om afwezigheid op te vangen.
Nurio enkele weken out, Hong naar de Aziatische spelen,... direct alweer problemen.
Als we Orban en Cuypers nog zouden verliezen en niet correct vervangen, hebben we gewoo grote problemen

Slayer_kev bedoelt vooral dat er 9 spelers weg zijn, en voorlopig maar 5 vervangers. Terwijl we eigenlijk al een te kleine kern hadden
maar dan heb je gewoon nog 6 extra spelers ofzo nodig niet 6 basisspelers :)

Ze zullen nooit beide laten gaan denk ik. Maar het kan dan wel lonen om nu al de trigger te pullen voor de vervanger. Want anders betaal je volgende zomer premium omdat ze weten dat Gent langs de kassa is gegaan.

Tissoudali die weer fit is kan je ook als een halve transfer zien.

Ik kijk zelf te weinig voetbal tegenwoordig om een valabele vervanger te zien in de JPL.

6 basisspelers? Dus de helft van de huidige 11 voldoet niet, lijkt me nogal extreem
Dat zeg ik nergens, er moeten zeker nog 6 spelers bij die net zo goed of iets minder zijn dan de basisspelers.
Vooral op de flanken en centraal is het zeer dun bezaaid.
Je speelt (normaal gezien) weer 60+ wedstrijden, met een kern van 20 spelers is dit onmogelijk, zeker naar het einde toe.
Orban en Cuypers houden, anders wordt het moeilijk.

Dat zeg ik nergens, er moeten zeker nog 6 spelers bij die net zo goed of iets minder zijn dan de basisspelers.
Vooral op de flanken en centraal is het zeer dun bezaaid.
Je speelt (normaal gezien) weer 60+ wedstrijden, met een kern van 20 spelers is dit onmogelijk, zeker naar het einde toe.
Orban en Cuypers houden, anders wordt het moeilijk.
:unsure:

Je zegt letterlijk:

Slayer_Kev666 zei:
Er moeten nog minstens 6 basisspelers bij.
Kern is te smal.
Nurio al uit voor enkele weken.
Hoe je het draait of keert, daarmee insinueer je gewoon dat er maar 5 basisspelers voldoen op dit moment.

Terug
Bovenaan