Solleke89
Well-known member
Toch Deila zijn verdienste imho.Ongezien in de laatste jaren dat in zo een match, met deze voorsprong, ze nog zo gaan jagen en druk zetten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch Deila zijn verdienste imho.Ongezien in de laatste jaren dat in zo een match, met deze voorsprong, ze nog zo gaan jagen en druk zetten.
Hopelijk vanaf groepsfase toch gewoon op de play/vtm zender? Op play sports site staatTelenet, kanaal 201.
uitslagen, daaronder verstond ik enkel een samenvatting tbh. Ja, er staat ook live bij maar kan je toch dubbel interpreteren lijkt me.De voetbaluitslagen van de UEFA Europa League en de Conference League? Ook daarvoor zit je live op de eerste rij.
Zeker! Ze hebben terug zin om moeite er in te steken, zie je bv ook terug bij Vanaken (niet vandaag natuurlijk)Toch Deila zijn verdienste imho.
@Fusion ?Iemand die Spaans voetbal volgt en osasuna wat kan inschatten ?
Ik ben zeker geen expert wat Osasuna betreft, maar het gaat toch om een goed georganiseerde ploeg die ondanks beperkte middelen al een aantal jaar op rij een stevige middenmoter is. The best of the rest, zou ik zeggen.
Wel allemaal ploegen die in principe sterker zijn dan Osasuna. Maar het lijkt me ook dat intrinsiek beide ploegen aan elkaar gewaagd zouden moeten zijn.Daarentegen is het niveau in La Liga wel beduidend hoger dan de Jupkesleague. Wanneer een villareal, sevilla, betis, sociedad, etc in de Europese leagues komen, overwinteren die vaker wel dan niet.

Echt voetbal is natuurlijk geen Football Manager spelletje. Ik geef een Spaanse middenmoter meer kans om de Europa League / Conference League te winnen dan Club Brugge. Een Spaanse ploeg onderschatten, kan wel eens slecht aflopen.
Ik weet niet precies hoe Osasuna deze zomer ingekocht heeft en hoe ze het dit seizoen zullen doen, maar naar hen verwijzen als "maar een Spaanse middenmoter", vind ik toch getuigen van een gebrek aan respect voor zo een ploeg. Zeker als je hun naam niet eens correct gaat schrijven![]()
Valt eigenlijk heel moeilijk te voorspellen vind ik. Intrinsiek is dat een heel stugge ploeg, maar dergelijke ploegen blijven toch wat onvoorspelbaar vind ik. Ze kunnen bijvoorbeeld winnen van Real of Barça, om de volgende wedstrijd doodleuk 0-3 te verliezen van Granada of zo. Als Real naar Osasuna trekt dan hou ik ook altijd mijn hart vast omdat een van de meeste gevreesde uitwedstrijden is.Iemand die Spaans voetbal volgt en osasuna wat kan inschatten ?