UEFA Conference League 2023-2024

TV-gelul in combinatie met EL enzo. Ik vind het werkelijk belachelijk. Ze trekken een ploeg en er schiet de helft vd tijd maar 1 of 2 potten over. :laugh:
das toch gewoon dikke zever. Dat je geen ploegen van het zelfde land samen zet snap ik, maar voor de rest zou iedereen toch iedereen moeten kunnen loten :sarcastic:

das toch gewoon dikke zever. Dat je geen ploegen van het zelfde land samen zet snap ik, maar voor de rest zou iedereen toch iedereen moeten kunnen loten :sarcastic:
Ja, ik vind het ook zever hoor. Loot gewoon die groepen en als er dan wat 'conflicten' zijn dan schuif je toch gewoon wat met de wedstrijden wanneer die beginnen...

Jammer van Besiktas maar Bodo/Glimt en Lugano wel tevreden mee.

Combinatie van nooit in dezelfde pot met een club van zelfde land, en ook niet op het zelfde moment spelen of spelen op hetzelfde moment als de enige EL deelnemer

Ik vind dit eigenlijk wel OK, gaat wat beter vooruit
zelfde moment? Alle matchen zijn toch altijd op donderdag dus sowieso op dezelfde dag. En gaan ze dan alle Conf league matchen van de Belgische ploegen op verschillende momenten laten starten?

Man man wat mis ik toch de oude tijd van Uefa Cup op dinsdag, CL op woensdag en Beker de bekerwinnaars op donderdag. Zo simpel, eerlijk,...

zelfde moment? Alle matchen zijn toch altijd op donderdag dus sowieso op dezelfde dag. En gaan ze dan alle Conf league matchen van de Belgische ploegen op verschillende momenten laten starten?

Man man wat mis ik toch de oude tijd van Uefa Cup op dinsdag, CL op woensdag en Beker de bekerwinnaars op donderdag. Zo simpel, eerlijk,...
ze proberen ze zo veel mogelijk te schranken inderdaad (dus 19H of 21h) tja het is de TV die het geld doet binnenkomen

Gent moet hier wel groepswinnaar worden, lijkt me
Ja, Haifa lijkt mij niet beter dan wat we vorig jaar hadden.
Luhansk en Breidablik moet gewoon 12/12 zijn (tenzij we al groepwinnaar zijn bij de return)

Groep van Genk lijkt mij wel lastig, gezien hoeveel moeite zij hadden om zich te plaatsen

Wat een lekkere présentatrice 😍. On topic: borrelhapjes voor Gent, Brugge heeft het geluk ni mee dit jaar met de lotingen maar moet zich plaatsen

Terug
Bovenaan