UEFA Conference League 2023-2024

684tr1ukdnlb1.png

Die dekselse Saudi's toch, maken ons mooie voetbal kapot met hun geld.

zomaar, nee, maar Club zou toch sterker moeten zijn neen?
Markt waarde is ongeveer hetzelfde, het is niet omdat we paar jaar CL speelden dat we minderwaardig moeten doen tov andere clubs.
In CL hebben we nooit het spel moeten maken dat gaat nu wel van ons verwacht worden.

Met "zou moeten" koopt ge niks.
Ik zeg ook niet dat we zomaar/gemakkelijk/whatever groepswinnaar gaan worden, maar zou het wel verwachten op basis van deze loting.

Een klein beetje minder bescheidenheid en wat meer Hollandse arrogantie mag wel vind ik gezien onze Europese prestaties en het niveau van de tegenstand.

Als Club zijnde moet je in staat zijn om 4/6 te pakken tegen Besiktas, net zoals tegen Osasuna. Het blijft nog altijd een team dat kleiner is dan Fenerbahce of Galatasary. In de laatste 6 seizoenen ook maar 1x kampioen geworden en voor de rest altijd maar 3e t/m 6e.

Uiteraard kan Club eerste worden als ze draaien zoals de laatste weken. Maar dit is toch duidelijk allesbehalve een walk-over zoals sommige andere groepen. Bij een mindere vorm kan je er daar zomaar uitliggen (eerder EL niveau).

Uiteraard kan Club eerste worden als ze draaien zoals de laatste weken. Maar dit is toch duidelijk allesbehalve een walk-over zoals sommige andere groepen. Bij een mindere vorm kan je er daar zomaar uitliggen (eerder EL niveau).
Wat ik niet zo slecht vind -> Er gaat tegen Besiktas geen risico van onderschatting zijn, en in zo'n heksenketel gaan spelen is zeker goed voor onze youngsters om ervaring op te doen.

Moest het nu én Aston Villa én Besiktas én Lugano geweest zijn dat zou je nog stress kunnen hebben qua kwalificatie, maar met deze loting moet je toch gewoon blij zijn als Club-supporter, nee? Op 3 hapklare brokjes zoals Gent (heeft :biglaugh:) zit ik nu toch ook niet te wachten eigenlijk

Besiktas wil ik echt wel eens gaan eigenlijk, zullen wel supporters genoeg zijn die gaan denk ik, is precies wel nog ver van een luchthaven? Nog onderzoek te doen!
Bodo speelt bijna op de luchthaven :laugh: En Lugano is goed te doen vanaf Milaan. Maar beide lijken me eigenlijk wel heel mooie omgeving want ja, stadium van 8000 en 6000 man, daarvoor moet je het ook niet doen. Ergens denk ik dan misschien toch beter afwachten wat er na de groepsfase komt.

Mijn trip naar Hongarije is geboekt. Heerlijke stad ook dat Boedapest. We zijn met een groep van 8 man.
Mss een tip als je daar paar dagen bent? Velo's huren ... zo heb ik een paar jaar terug de ganse stad verkent eigenlijk in een dag of 4-5 dacht ik ... want metro is ook maar ondergronds en dan zie je eigenlijk niets.

(algemene aanrader trouwens, barcelona ook volledig met de fiets gedaan, maar niet elke stad is daar op voorzien, die twee alvast toch wel redelijk)

Terug
Bovenaan