UEFA Conference League 2023-2024

Dat komt ervan als je zwaar onverdiend een punt komt pikken in Jan Breydel :angry:

Wat op papier onze moeilijkste pot leek worden, blijkt onze makkelijkste te zijn.

Van mij mag Deila gerust vanaken in de jpl ook eens laten invallen en eens kijken of de ploeg mss gewoon niet beter draait zonder hem.

Ik heb het (gelukkig) niet gezien van Nardi en ik wil het gewoonweg ook niet zien. Ik ben daar toch een stuk softer in geworden, dat zijn gewoon beelden waarvan 'k zelf misselijk zou worden vandaag den dag. Hopelijk kan die volledig herstellen.

Van mij mag Deila gerust vanaken in de jpl ook eens laten invallen en eens kijken of de ploeg mss gewoon niet beter draait zonder hem.
Roepen we dit niet al een tijdje ondertussen?

Vanaken moet van mij niet permanent naar de bank verhuizen natuurlijk, maar hier en daar eens plaatsnemen op de bank zou zeker niet verkeerd zijn. Al is het maar om hem scherp te houden en wat extra rust is altijd mooi meegenomen omdat die quasi alles speelt.

Ik heb het (gelukkig) niet gezien van Nardi en ik wil het gewoonweg ook niet zien. Ik ben daar toch een stuk softer in geworden, dat zijn gewoon beelden waarvan 'k zelf misselijk zou worden vandaag den dag. Hopelijk kan die volledig herstellen.
Bij mij is dat tegenwoordig "ik geloof het zo ook wel"
Dat ze tegenwoordig dat soort beelden maar al te graag oversharen, ik vind het geen positieve evolutie.

Terug
Bovenaan