briambo
Member
net gezien, brrrr zeg. Ik ben ook al een paar keer door mijn enkel gezakt, maar toch nooit zo erg. Wens je niemand toe.Ziet er weer niet goed uit voor Nardi, pffffff![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
net gezien, brrrr zeg. Ik ben ook al een paar keer door mijn enkel gezakt, maar toch nooit zo erg. Wens je niemand toe.Ziet er weer niet goed uit voor Nardi, pffffff![]()
Dat is ook wel een serieuze understatement. Als ik dat goed gezien heb, is dat een dubbele open beenbreukZiet er weer niet goed uit voor Nardi, pffffff![]()

Amai die reactie spreekt ook boekdelen. Je kan bij wijze van spreken de pijn zelf voelen.Dat is een enkelbreuk en mssn zelf scheenbeenbreuk![]()
dacht even dat je het over Nardi hadDat komt ervan als je zwaar onverdiend een punt komt pikken in Jan Breydel
Wat op papier onze moeilijkste pot leek worden, blijkt onze makkelijkste te zijn.

Nee enkel met de bal...Amai die reactie spreekt ook boekdelen. Je kan bij wijze van spreken de pijn zelf voelen.
Wel apart om zo geblesseerd te raken. Er was ook geen contact met de aanvaller dacht ik?
Nee gewoon losweg gebroken. Echt pijnlijk om zienAmai die reactie spreekt ook boekdelen. Je kan bij wijze van spreken de pijn zelf voelen.
Wel apart om zo geblesseerd te raken. Er was ook geen contact met de aanvaller dacht ik?

Roepen we dit niet al een tijdje ondertussen?Van mij mag Deila gerust vanaken in de jpl ook eens laten invallen en eens kijken of de ploeg mss gewoon niet beter draait zonder hem.
Bij mij is dat tegenwoordig "ik geloof het zo ook wel"Ik heb het (gelukkig) niet gezien van Nardi en ik wil het gewoonweg ook niet zien. Ik ben daar toch een stuk softer in geworden, dat zijn gewoon beelden waarvan 'k zelf misselijk zou worden vandaag den dag. Hopelijk kan die volledig herstellen.

Genk is hier op dit moment toch een serieus cadeau aan het krijgen van Ferencvaros, laten we hopen dat deze tussenstand niet verslechtert.