Anderlecht idd niet goed bezig laatste seizoenen maar ik begrijp de grap niet echt eerlijk gezegd. Eens 2 keer geen PO1 gehaald eerder toch?Eens? RSCA speelt eens 2 seizoenen na elkaar play-offs en ze denken dat ze er al zijn![]()
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anderlecht idd niet goed bezig laatste seizoenen maar ik begrijp de grap niet echt eerlijk gezegd. Eens 2 keer geen PO1 gehaald eerder toch?Eens? RSCA speelt eens 2 seizoenen na elkaar play-offs en ze denken dat ze er al zijn![]()
![]()
PO1 niet halen was pas in seizoen 22/23. Dus niet zolang geleden.Anderlecht idd niet goed bezig laatste seizoenen maar ik begrijp de grap niet echt eerlijk gezegd. Eens 2 keer geen PO1 gehaald eerder toch?
In het corona jaar hadden we het ook niet gehaald. Maar toen werd de competitie stil gelegdPO1 niet halen was pas in seizoen 22/23. Dus niet zolang geleden.
Mathematisch kon het toen nog wel dacht ik?In het corona jaar hadden we het ook niet gehaald. Maar toen werd de competitie stil gelegd

Weet ik niet meer, volgens mij stonden we toen 8 op 1 match van het eindeMathematisch kon het toen nog wel dacht ik?![]()
Voordeel is dat ik het niet kan zien met hun achterlijke mauve tv. Ook geen matchen meer op tv door DAZN. Nog eventjes zo en ik volg het niet meer. Het begint al aardig te wennen zonder beelden en de tijd anders te bestedenPOI niet halen zou misschien wel eens goed kunnen zijn voor anderlecht om het bestuur eens wakker te schudden. Ben ook totaal nog niet zeker voor match vanavond.
Eeuwige pessimist hier![]()
Ik was aan het twijfelen over Mauve tv maar een kameraad had het genomen en kon eerste wedstrijd niet eens kijken dus ik gebruik nu alternatieve kanalen zeg maar. Maar zouden mij geld moeten geven voor de matchen van Anderlecht te bekijken, tis echt de moeite nemeer jammer genoeg.Voordeel is dat ik het niet kan zien met hun achterlijke mauve tv. Ook geen matchen meer op tv door DAZN. Nog eventjes zo en ik volg het niet meer. Het begint al aardig te wennen zonder beelden en de tijd anders te besteden
Das van al die vermoeidheid.Ongelooflijk dat Anderlecht hier geen 0-1 maakt. Reuzekans missen, penalty krijgen en dan schiet Stroeykens er hoog over. Zo ga je daar geen miljoenen voor krijgen.

Better get used to it. Met deze trainer … dit wordt ons voetbal dit jaar.Schandalige vertoning weer, Sheriff verdiende van te winnen eerlijk gezegd.
Toch tot ergens in oktober.Better get used to it. Met deze trainer … dit wordt ons voetbal dit jaar.

Ja maar als we wonnen en de 2 ploegen boven ons deden dat niet, konden we wel nog 6de worden. Dus we zullen het nooit weten. De rode kaart van Doku op Mechelen kostte ons daar wss de plek in PO1.Weet ik niet meer, volgens mij stonden we toen 8 op 1 match van het einde
Die interviews ook.. 'als ze het niveau van de eerste match tegen Sheriff halen kunnen ze het iedereen lastig maken'.Schandalige vertoning weer, Sheriff verdiende van te winnen eerlijk gezegd.

En hoe Hasi daar wat lof strooit naar Vasquez. Waanzin.Die interviews ook.. 'als ze het niveau van de eerste match tegen Sheriff halen kunnen ze het iedereen lastig maken'.
![]()