UEFA Conference League 2025-2026

Om PO1 niet te halen moet je het wel al heel bond maken met de middelen die Anderlecht heeft, zerker met de Playoffs met 6.
2 keer gebeurd, 1 keer door teveel blessuregevoelige spelers te kopen, en 1 keer door het hele project op te blazen voor het eigen ego.

Goed, teveel druk van het publiek op Anderlecht overleeft geen enkele trainer. Dus Hasi zal tegen oktober wel buiten liggen.

POI niet halen zou misschien wel eens goed kunnen zijn voor anderlecht om het bestuur eens wakker te schudden. Ben ook totaal nog niet zeker voor match vanavond.
Eeuwige pessimist hier :p

POI niet halen zou misschien wel eens goed kunnen zijn voor anderlecht om het bestuur eens wakker te schudden. Ben ook totaal nog niet zeker voor match vanavond.
Eeuwige pessimist hier :p
Voordeel is dat ik het niet kan zien met hun achterlijke mauve tv. Ook geen matchen meer op tv door DAZN. Nog eventjes zo en ik volg het niet meer. Het begint al aardig te wennen zonder beelden en de tijd anders te besteden

Voordeel is dat ik het niet kan zien met hun achterlijke mauve tv. Ook geen matchen meer op tv door DAZN. Nog eventjes zo en ik volg het niet meer. Het begint al aardig te wennen zonder beelden en de tijd anders te besteden
Ik was aan het twijfelen over Mauve tv maar een kameraad had het genomen en kon eerste wedstrijd niet eens kijken dus ik gebruik nu alternatieve kanalen zeg maar. Maar zouden mij geld moeten geven voor de matchen van Anderlecht te bekijken, tis echt de moeite nemeer jammer genoeg.

Ongelooflijk dat Anderlecht hier geen 0-1 maakt. Reuzekans missen, penalty krijgen en dan schiet Stroeykens er hoog over. Zo ga je daar geen miljoenen voor krijgen.

Onbegrijpelijk dat de VAR moet tussen komen voor die penalty. Stroeykens die hem dan mist ook weer triest.

Ongelooflijk dat Anderlecht hier geen 0-1 maakt. Reuzekans missen, penalty krijgen en dan schiet Stroeykens er hoog over. Zo ga je daar geen miljoenen voor krijgen.
Das van al die vermoeidheid.

Gelukkig zenden ze het niet uit zo te lezen, we gaan daar op den duur nog heel blij mee zijn :lol:

Kweet niet of ik er verdrietig of kwaad van moet worden maar deze match was geen plezier om naar te kijken voor mij. Ik ga ze skippen tot nieuwe trainer komt want ja jaag mij enkel op nu.
Vanaf nu enkel supporteren voor sporting hasselt

Nu wacht AEK Athene dus kan goed al game over zijn, hoewel ik voor het Belgisch voetbal hoop dat RSCA gewoon doorstoot.
Een Belgische topclub moet de potentie en ambitie kunnen hebben om de CoL te winnen.

Terug
Bovenaan