Charleroi opent tegen Hammarby
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Direct over en uit dus. Hammerby samen met Malmö beste ploegen in Zweden.Charleroi opent tegen Hammarby
En zitten midden in hun seizoen. Dat is gene cadeau!Direct over en uit dus. Hammerby samen met Malmö beste ploegen in Zweden.

Het veld in Charleroi. Vooral de kant voor de bank![]()
Inderdaad. Bayat in het begin nochtans over de investeringen die ze gedaan hebben in het veld.Haha, dat is gewoon een zwembad.
Ik zou zeggen: had je maar in Europa League moeten blijven, maar daar zitten ook zo'n exotische landen tussenCamara een maand out, en blijkbaar zitten N'Diaye en Kanaté vast op de luchthaven in Moldavië. Wat een farce weeral![]()
Besnik Hasi: “We gaan hier niet experimenteren”"Besnik Hasi is alvast van plan om enkele spelers rust te gunnen. Meer zelfs: sommige spelers reizen zelfs niet mee af naar Moldavië."
Gaat hasi nu echt voor en na iedere match blijven zeggen dat zijn ploeg te vermoeid is? Om zot van te worden, hebt amper minuten gespeeld dit seizoen.

Zo een clown. Ik ben anderlecht supporter maar ik wil hasi zo rap mogelijk zien vliegen ook al moeten we ervoor verliezen eerlijk gezegd. Ik heb zo schrik dat Wouter vandenhaute koppig gaat blijven en hasi zo lang mogelijk gaat proberen aanhouden. En ik vrees dat dit eens het seizoen kan worden dat Anderlecht PO1 gaat mislopen dan.Besnik Hasi: “We gaan hier niet experimenteren”
Anderlecht moet in Chisinau het ticket voor de play-offs van de Conference League veiligstellen. Ondanks de riante voorsprong verwacht Hasi zich aan een furieuze start van de thuisploeg. “Wij zullen vol gas moeten gaan.”
Nu niet experimenteren maar wel een deel van uw ploeg thuislaten![]()
Eens? RSCA speelt eens 2 seizoenen na elkaar play-offs en ze denken dat ze er al zijnZo een clown. Ik ben anderlecht supporter maar ik wil hasi zo rap mogelijk zien vliegen ook al moeten we ervoor verliezen eerlijk gezegd. Ik heb zo schrik dat Wouter vandenhaute koppig gaat blijven en hasi zo lang mogelijk gaat proberen aanhouden. En ik vrees dat dit eens het seizoen kan worden dat Anderlecht PO1 gaat mislopen dan.

Dat denk ik dus absoluut niet. Ik denk in tegendeel : gaat nog jaren duren, als het al kanEens? RSCA speelt eens 2 seizoenen na elkaar play-offs en ze denken dat ze er al zijn![]()
![]()
Dit seizoen zal nog wel lukken maar volgend jaar wordt het wel moeilijk.Zo een clown. Ik ben anderlecht supporter maar ik wil hasi zo rap mogelijk zien vliegen ook al moeten we ervoor verliezen eerlijk gezegd. Ik heb zo schrik dat Wouter vandenhaute koppig gaat blijven en hasi zo lang mogelijk gaat proberen aanhouden. En ik vrees dat dit eens het seizoen kan worden dat Anderlecht PO1 gaat mislopen dan.