Anderlecht begint er thuis aan tegen de winnaar van Spartak Trnava - Hacken. Ze spelen eerst thuis.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In Trnava zijn we in 2018 al eens gaan verliezenDe beste loting die uit de bus kon vallen, als je de andere tegenstanders zag. Maar het zal sowieso oppassen worden zo vroeg op het seizoen.

Ik was curieus wat de opstelling was:In Trnava zijn we in 2018 al eens gaan verliezen
Thuis 0-0, ginder 1-0 de boot in
Alleen de defensie was eentje van goud met de man van 8 miljoen erin en ene die elke match rood pakte, en ene dievoor provinciaal niveau bestemd wasIk was curieus wat de opstelling was:
Didilon
Sanneh - Milic - Vranjes
Amuzu - Kums - Trebel - Najar
Santini - Musona
Dimata
Bank: Boeckx - Appiah - Makarenko - Sambi Lokonga - Kayembe - Saief - Gerkens
Coach: Vanhaezebrouck

Anderlecht dus tegen BK Häcken. Ik zou er niet van verschieten moesten ze het al direct moeilijk hebben.

Als je daar tegen verliest, heb je niks te zoeken in de Europa LeagueAnderlecht dus tegen BK Häcken. Ik zou er niet van verschieten moesten ze het al direct moeilijk hebben.
Anderlecht Häckt ze in de panAnderlecht dus tegen BK Häcken. Ik zou er niet van verschieten moesten ze het al direct moeilijk hebben.
Enkel op MauveTV...1-0 voorsprong aan de rust. Is dit ergens live te bekijken?
En zo te lezen valt dat ook constant uit. Mensen weer laten betalen voor diensten die amper werken. Triest gesteld in België. Op deze manier zal ik dit jaar wel heel weinig matchen zienEnkel op MauveTV...

Is ook eerder uit pure armoede omdat Simic en Keita geblesseerd zijn en er nog gezocht wordt naar een extra centrale verdediger.Dat Kana terug in de basis staat bij RSCA verschiet ik wel van. Is toch serieus door het ijs gezakt bij zijn passage bij KV Kortrijk.
Erbarmelijke wedstrijd weer. We staan er weer mooi op dit jaar. Ondertussen 7 transfers gedaan waarvan er 1 begint. Dan heb je weer toppers in huis gehaald.Is ook eerder uit pure armoede omdat Simic en Keita geblesseerd zijn en er nog gezocht wordt naar een extra centrale verdediger.