UEFA Europa League 2025-2026

Sportinggboy

Well-known member
Supporter
1750246259115.png

Anderlecht begint er thuis aan tegen de winnaar van Spartak Trnava - Hacken. Ze spelen eerst thuis.

De beste loting die uit de bus kon vallen, als je de andere tegenstanders zag. Maar het zal sowieso oppassen worden zo vroeg op het seizoen.

In Trnava zijn we in 2018 al eens gaan verliezen :laugh:

Thuis 0-0, ginder 1-0 de boot in
Ik was curieus wat de opstelling was:
Didilon
Sanneh - Milic - Vranjes
Amuzu - Kums - Trebel - Najar
Santini - Musona
Dimata

Bank: Boeckx - Appiah - Makarenko - Sambi Lokonga - Kayembe - Saief - Gerkens
Coach: Vanhaezebrouck

Ik was curieus wat de opstelling was:
Didilon
Sanneh - Milic - Vranjes
Amuzu - Kums - Trebel - Najar
Santini - Musona
Dimata

Bank: Boeckx - Appiah - Makarenko - Sambi Lokonga - Kayembe - Saief - Gerkens
Coach: Vanhaezebrouck
Alleen de defensie was eentje van goud met de man van 8 miljoen erin en ene die elke match rood pakte, en ene dievoor provinciaal niveau bestemd was :love:

Toch essentieel dat we vanaf nu consequent goede Europese seizoenen draaien. Net eens de seeding bekeken en we zijn zelfs geen reekshoofd tenzij nog wat meeval in de CL voorrondes. We hebben een puntentotaal vergelijkbaar met Charleroi. Anderlecht dubbel zoveeel, Union drie keer zoveel en Brugge zes keer zoveel. Een schande...

Anderlecht dus tegen BK Häcken. Ik zou er niet van verschieten moesten ze het al direct moeilijk hebben.

Enkel op MauveTV...
En zo te lezen valt dat ook constant uit. Mensen weer laten betalen voor diensten die amper werken. Triest gesteld in België. Op deze manier zal ik dit jaar wel heel weinig matchen zien :lol:

En als ik het zo lees op Sporza, de juiste keuze om niet te kijken

Dat Kana terug in de basis staat bij RSCA verschiet ik wel van. Is toch serieus door het ijs gezakt bij zijn passage bij KV Kortrijk.

Dat Kana terug in de basis staat bij RSCA verschiet ik wel van. Is toch serieus door het ijs gezakt bij zijn passage bij KV Kortrijk.
Is ook eerder uit pure armoede omdat Simic en Keita geblesseerd zijn en er nog gezocht wordt naar een extra centrale verdediger.

Is ook eerder uit pure armoede omdat Simic en Keita geblesseerd zijn en er nog gezocht wordt naar een extra centrale verdediger.
Erbarmelijke wedstrijd weer. We staan er weer mooi op dit jaar. Ondertussen 7 transfers gedaan waarvan er 1 begint. Dan heb je weer toppers in huis gehaald.

Terug
Bovenaan