Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En misschien Mbokani terug. 0-2 ginder en opgelostLastige opdracht volgende week, maar Didier zal dat wel oplossen![]()

Er zou een 2e test gedaan worden, die 2 zouden al eens vals getest hebben ofzo..Mignolet weeralDa's toch maar van oktober ofzo geleden

Mignolet is menselijk ja, Courtois maakt ook af en toe foutjes hé... Nee, er zijn maar weinig posities bij ons waar het kwaliteitsverschil tussen sterkhouder en invaller zo groot is. (en de rechtsachter ook natuurlijk)Gohja, Mignolet maakt ook af en toe een foutje he. Ben wel fan van Horvath, persoonlijk.
Was hij ook niet redelijk ziek geweest? Als je koorts hebt gehad mag je evenveel dagen niet sporten dan koortsdagen.Als we Lang recupereren wel ja, die zou negatief getest hebben volgens de geruchten, anders mis je toch al wat creativiteit (met ervaring), Horvath is zeker goeie keeper maar maakt wel af en toe zijn foutje (ook tegen Zenith).
Sporza zegt toch dat er geen enkele coronapositieve speler van vorige week zal mogen spelen. Het is dus hopen dat Mignolet en De Ketelaere vals positief zijn. Zeven!Was hij ook niet redelijk ziek geweest? Als je koorts hebt gehad mag je evenveel dagen niet sporten dan koortsdagen.
Ik hoop mee voor jullie dat je nog iemand kunt recupereren want het zou zonde zijn om er tegen deze tegenstander uit te gaan.
Club miste in de heenmatch Noa Lang, Hans Vanaken, Stefano Denswil, Matej Mitrovic en Mats Rits door besmetting met corona. Club kan geen enkele van die spelers recupereren voor de terugmatch omdat ze nog in quarantaine zitten.

Voor de match tegen Gent zouden de coronapositieven van vorige week al terug mogen meedoen dacht ik.Stel u voor dat we 0/6 pakken tegen KAA Gent. Gaat mijn vader mij een heel jaar doorsteken denk ik

Had gelezen dat Dirar ging spelenIk hoop dat we bij 2-1 voorsprong een onterechte penalty tegen krijgen in de 93e minuut en dat Horvath hem pakt. Ik gun het hem echt.
Wat zou de opstelling zijn? Ik veronderstel Vd Brempt rechtse winger en Okereke links? Of gaan ze Dirar rechts zetten en Vd Brempt op het middenveld samen met Vormer en Balanta?