UEFA Europa League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuke 2e helft van Antwerp!
Gelijkspel had meer verdiend geweest ma bon, das nu eenmaal voetbal. Met een deftige spits maken ze der toch gemakkelijk 2 meer (alleen op de keeper bv) maar Rangers hadden ook nog wel een kans of 2 die meer verdiende.
2 belachelijke penalties gezien ook, eentje langs beide kanten. Volgens het boekje alletwee zuiver natuurlijk, maar pfff. De Laet zijn penalty is gewoon dom natuurlijk.

Op zich ook geen schande om tegen deze ploeg eruit te gaan maar op zich kan het nog altijd ginder. Als die 0-1 zou vallen kan het plots snel gaan. Maar dan gaan ze achteraan wel zo geen kansen meer mogen weg geven als gisteren.

Als we Lang recupereren wel ja, die zou negatief getest hebben volgens de geruchten, anders mis je toch al wat creativiteit (met ervaring), Horvath is zeker goeie keeper maar maakt wel af en toe zijn foutje (ook tegen Zenith).

Gohja, Mignolet maakt ook af en toe een foutje he. Ben wel fan van Horvath, persoonlijk.
Mignolet is menselijk ja, Courtois maakt ook af en toe foutjes hé... Nee, er zijn maar weinig posities bij ons waar het kwaliteitsverschil tussen sterkhouder en invaller zo groot is. (en de rechtsachter ook natuurlijk)

Als we Lang recupereren wel ja, die zou negatief getest hebben volgens de geruchten, anders mis je toch al wat creativiteit (met ervaring), Horvath is zeker goeie keeper maar maakt wel af en toe zijn foutje (ook tegen Zenith).
Was hij ook niet redelijk ziek geweest? Als je koorts hebt gehad mag je evenveel dagen niet sporten dan koortsdagen.
Ik hoop mee voor jullie dat je nog iemand kunt recupereren want het zou zonde zijn om er tegen deze tegenstander uit te gaan.

Was hij ook niet redelijk ziek geweest? Als je koorts hebt gehad mag je evenveel dagen niet sporten dan koortsdagen.
Ik hoop mee voor jullie dat je nog iemand kunt recupereren want het zou zonde zijn om er tegen deze tegenstander uit te gaan.
Sporza zegt toch dat er geen enkele coronapositieve speler van vorige week zal mogen spelen. Het is dus hopen dat Mignolet en De Ketelaere vals positief zijn. Zeven!

Club miste in de heenmatch Noa Lang, Hans Vanaken, Stefano Denswil, Matej Mitrovic en Mats Rits door besmetting met corona. Club kan geen enkele van die spelers recupereren voor de terugmatch omdat ze nog in quarantaine zitten.

:angry:

Stel u voor dat we 0/6 pakken tegen KAA Gent. Gaat mijn vader mij een heel jaar doorsteken denk ik
Voor de match tegen Gent zouden de coronapositieven van vorige week al terug mogen meedoen dacht ik.

Stel u eens voor dat Club eruit gaat tegen een ploeg als Kiev, dat zou pas zuur zijn en een stuk erger dan 0/6 tegen Gent :p

Ik hoop dat we bij 2-1 voorsprong een onterechte penalty tegen krijgen in de 93e minuut en dat Horvath hem pakt. Ik gun het hem echt.

Wat zou de opstelling zijn? Ik veronderstel Vd Brempt rechtse winger en Okereke links? Of gaan ze Dirar rechts zetten en Vd Brempt op het middenveld samen met Vormer en Balanta?

Ik hoop dat we bij 2-1 voorsprong een onterechte penalty tegen krijgen in de 93e minuut en dat Horvath hem pakt. Ik gun het hem echt.

Wat zou de opstelling zijn? Ik veronderstel Vd Brempt rechtse winger en Okereke links? Of gaan ze Dirar rechts zetten en Vd Brempt op het middenveld samen met Vormer en Balanta?
Had gelezen dat Dirar ging spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan