Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MataPfff van deze opstelling wor ik ni blij... Niks creativiteit. Wie gaat er van deze spelers buiten dirar een deftige voorzet geven? Vd Brempt die niet mag starten is onbegrijpelijk...
Mignolet
Ricca
Mechele
Kossounou
Mata
Balanta
VD Keybus
Dirar
Sobol
Dost
Er is nog een helft héAllez Antwerp... defensieve blunders kosten hun de kwalificatie.
Maar inderdaad, 4 van onze 5 tegengoals na individuele fouten.
Mss die jonge gasten ni opbranden en hem inbrengen als het nodig is? Op zich moeten er gewoon deftige voorzetten op Dost zijn hoofd geschilderd worden. En een deftige organisatie behouden zal wel lukken met dat team. Vond Balanta al in stijgende lijn.Pfff van deze opstelling wor ik ni blij... Niks creativiteit. Wie gaat er van deze spelers buiten dirar een deftige voorzet geven? Vd Brempt die niet mag starten is onbegrijpelijk...
Mignolet
Ricca
Mechele
Kossounou
Mata
Balanta
VD Keybus
Dirar
Sobol
Dost
Opbranden na 1 match?Mss die jonge gasten ni opbranden en hem inbrengen als het nodig is? Op zich moeten er gewoon deftige voorzetten op Dost zijn hoofd geschilderd worden. En een deftige organisatie behouden zal wel lukken met dat team. Vond Balanta al in stijgende lijn.
Wat staat Sobol daar plots vooraan te schilderen?Pfff van deze opstelling wor ik ni blij... Niks creativiteit. Wie gaat er van deze spelers buiten dirar een deftige voorzet geven? Vd Brempt die niet mag starten is onbegrijpelijk...
Mignolet
Ricca
Mechele
Kossounou
Mata
Balanta
VD Keybus
Dirar
Sobol
Dost

Maar Van Der Brempt speelde vorige zondag toch echt wel een goede match. Die zou er vandaag vol vertrouwen staan. Ik vind dat dit sneller een deuk geeft, in plaats van u te plaatsen na een goeie match zetten ze er nog liever een links back.Qua vertrouwen kan dat altijd wel een deuk zijn als ze paar keer slecht spelen, vind dat Club zijn beloften wel op een goeie manier brengt.
De druk niet op zijn schouders leggen als (enige) creatieveling op het veld? Wellicht willen ze hem liever volgend weekend laten spelen..?Opbranden na 1 match?