UEFA Europa League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfff van deze opstelling wor ik ni blij... Niks creativiteit. Wie gaat er van deze spelers buiten dirar een deftige voorzet geven? Vd Brempt die niet mag starten is onbegrijpelijk...

Mignolet
Ricca
Mechele
Kossounou
Mata
Balanta
VD Keybus
Dirar
Sobol
Dost

Pfff van deze opstelling wor ik ni blij... Niks creativiteit. Wie gaat er van deze spelers buiten dirar een deftige voorzet geven? Vd Brempt die niet mag starten is onbegrijpelijk...

Mignolet
Ricca
Mechele
Kossounou
Mata
Balanta
VD Keybus
Dirar
Sobol
Dost
Mata :love2:

Nee idd, VdBrempt had het wel verdiend.

Haha Antwerp toch, woorden zijn nog ni koud van Vandenbempt dat ze 2 x moeten scoren en 15 sec in 2de helft staat het 2-1

Mignolet
Ricca
Mechele
Kossounou
Mata
Balanta
VD Keybus
Dirar
Sobol
Dost
Mss die jonge gasten ni opbranden en hem inbrengen als het nodig is? Op zich moeten er gewoon deftige voorzetten op Dost zijn hoofd geschilderd worden. En een deftige organisatie behouden zal wel lukken met dat team. Vond Balanta al in stijgende lijn.

Sobol linkse winger... die jongen doet verdedigend zijn werk en combineert aardig, maar die kan nu eens echt geen voorzet trappen. Dus tzal van Dirar en Vd Keybus moeten komen dan.

Qua vertrouwen kan dat altijd wel een deuk zijn als ze paar keer slecht spelen, vind dat Club zijn beloften wel op een goeie manier brengt.

Mignolet
Ricca
Mechele
Kossounou
Mata
Balanta
VD Keybus
Dirar
Sobol
Dost
Wat staat Sobol daar plots vooraan te schilderen? :unsure:

Laatst bewerkt:
Qua vertrouwen kan dat altijd wel een deuk zijn als ze paar keer slecht spelen, vind dat Club zijn beloften wel op een goeie manier brengt.
Maar Van Der Brempt speelde vorige zondag toch echt wel een goede match. Die zou er vandaag vol vertrouwen staan. Ik vind dat dit sneller een deuk geeft, in plaats van u te plaatsen na een goeie match zetten ze er nog liever een links back.

Kan natuurlijk wel zijn dat Vd Brempt het niet goed tegen zijn voet doet.

Ik verwacht wel een wissel na 60 minuten Vd Brempt voor Dirar.

Mooie Europese campagne gehad, Rangers waren te goed en wij waren zeker verdedigend niet op niveau.
Nu proberen Ritchie, Refaelov, Hongla wat rust geven want die zitten er wat door. Verder hoop ik ook dat de gekwetsten: Haroun, Mbokani, Butez, terug fit te krijgen.

't amusement met de match, ik ben pas tegen 20 na 10 thuis dus zal uitgesteld moeten kijken zonder de toffe discussies hier :headshake:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan