Toch 2 op 4 zou ik zeggen.Proficiat, 1 op 4.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch 2 op 4 zou ik zeggen.Proficiat, 1 op 4.
Mijn tekst begint met 'ik weet het niet' , dus ik spoor aan hem te ontslaan?4 op 4 dat aanspoort om hem te ontslaan of zelfs zijn functie moet afgeven.
Complete bullshit, als we hier even vanuit gaan dat de regels voor de privé gelijk zijn aan publieke sector (wat meestal IVM ontslag dringende reden wel ongeveer zo is, maar ik heb geen zekerheid).Ontslagen kunnen ze hem altijd hé. Hem op staande voet ontslaan, ZONDER opzegvergoeding (28 jaar dienst hé), dat gaat in apenland België echt nooit lukken. Géén enkele rechter zal deze eerste zware fout, voldoende zwaarwichtig vinden, om een ontslag zonder opzegvergoeding te rechtvaardigen. Zeker in België lukt dat niet. Het proces kan dan lang duren, maar de VRT trekt 99% zeker dan aan het kortste eind.
(Tenzij hij in het verleden al meermaals zulke feiten heeft gepleegd en hij al ettelijke waarschuwingen heeft gekregen in het verleden, dan kan het wel)
Wie dan nog?Toch 2 op 4 zou ik zeggen.
Dank u om mij compleet uit context te quoten. Ik zeg enkel dat de VRT het kan doen, niet dat dat moet gebeuren. Groot verschil!Haha hallo ironie
'k Zal stoppen bij 4 quotes.
Die zuiveringsactie is toch bijna afgerond. Carl Huybrechts, Frank Raes, Eddy, Michel,... Nu nog van Maarten en Stef Wynants proberen afraken.7 jaar geleden is er een boek verschenen van een sportjournaliste die er even op de sportredactie te werken er de brui aangaf. Volgens haar werden sportvrouwen door de sportredactie van de VRT in eerste instantie beoordeeld op fuckability.
Dat geeft misschien een idee van de sfeer die daar hangt...
En daarom heb ik het begin ook laten staan. Ge "weet het niet", MAAR een andere functie dus een "ontheffing" op zijn huidige functie en vervolgens om hem nooit meer in contact te laten komen met vrouwelijke sporters.Mijn tekst begint met 'ik weet het niet' , dus ik spoor aan hem te ontslaan?
En euh: andere functie is geen ontslag, zoals je claimde.
Dan zult ge toch meer uitleg moeten geven ze want er staat zwart op wit, als reactie op "ondenkbaar om hem te ontslaan" zegt gij: "ik zou hem daarvoor niet ontslaan, MAAR om een andere reden"Dan zou ik nog altijd mijn post eens opnieuw lezen. Geen voorstander voor ontslag. Mijn reden om geen voorstander te zijn is anders dan die van de post waarop ik reageerde.
En een van de eerste in deze thread ook, waarin ik het netjes uiteenzet.
Edit: Foei, zeg. Die quote komt uit de duidelijke tekst wat ik zou voorstellen. Je hebt duidelijk maar 1 zin gelezen.
Is deze context beter?Dank u om mij compleet uit context te quoten. Ik zeg enkel dat de VRT het kan doen, niet dat dat moet gebeuren. Groot verschil!
Als de VRT hem hiervoor wil ontslaan, is dat hun goed recht. Steken ze hem in de diepste archieven in de kelder weg om enkel nog tekstjes in te lezen, mij ook goed. Maar ik denk dat de VRT een verkeerd signaal zou uitzenden mocht hij terug als schermgezicht verschijnen.
Visenya zegt niet dat hij het wil, wel dat het zeker kan (wettelijk). Idem voor shiftykeEerste twee quotes en als je wil die van shiftyke er net na
Dit is toch gewoon niet willen? Voor de derde keer dan:Dan zult ge toch meer uitleg moeten geven ze want er staat zwart op wit, als reactie op "ondenkbaar om hem te ontslaan" zegt gij: "ik zou hem daarvoor niet ontslaan, MAAR om een andere reden"
Ik ben ook geen voorstander van hem daarvoor te ontslaan. Maar om een heel andere reden [om een andere reden dan dat hij zijn werk goed gedaan heeft tot nu toe en dit niet zo heel erg is, namelijk omdat:]
Ik vind het een grote gemiste kans van de VRT om hier een debatprogramma van te maken, zoals bij de verkiezingen. Met mensen in de zaal die kunnen uitleggen hoe dergelijk gedrag en dergelijke uitspraken hen dagelijks raken. Hoe hun leven nog altijd elke dag beïnvloed wordt door die manier van denken, en die manier van handelen. Dan mag Demarez daar zitten en dat even over zich laten komen, en op een doordachte en fatsoenlijke manier sorry zeggen en dan kan iedereen daar de spons over vegen.
In plaats van hem nu weg te moffelen alsof het nooit is gebeurd, Demarez ontslaan en hij moet zwijgen. Wat is er dan veranderd? Weinig of niks. Ik zou dat een véél betere manier vinden.
Maar het bovenstaande vind ik ook een groot probleem, en precies de reden waarvoor er voor mij wel degelijk moet ingegrepen worden, op één of andere manier: Dit is het normaliseren van zo'n gedrag. En dat mag niet genormaliseerd worden. "Wat is daar nu zo erg aan, iedereen doet dat" maakt het net erger, niet beter! Dat er nog zo veel mensen het doen, is omdat we het maar normaal vinden. En dat is net het probleem.
Haha hallo ironie
'k Zal stoppen bij 4 quotes.
Ik ben tot pagina 12 geraaktProficiat, je hebt op 27 pagina's 4 posts gevonden, waarvan je er 3 totaal uit context moet trekken om je punt te maken. Je geeft me dus gewoon gelijk, merci.
En die ene was de laatste pagina dat ik heb gelezen tot ik alle pagina's heb overgeslagen tot 24ah, dus als ik zeg dat ik het logisch vind dat hij overgeplaatst wordt, bedoel ik dat ik "aanleun tot eens zijn met ontslaan"?Ik ben tot pagina 12 geraaktEn die ene was de laatste pagina dat ik heb gelezen tot ik alle pagina's heb overgeslagen tot 24
En niets is uit de context getrokken. Alle quotes (misschien op Loser na dan, hoewel ik het nog steeds vreemd vind) leunen aan tot eens zijn met ontslaan en dat is exact waar ik op reageerde.
Ik sta dicht bij onze Unit Manager die al 2 mensen op staande voet heeft ontslaan voor erg zwaarwichtige feiten. Beiden werknemers trokken naar de rechter, en de rechter sprak 2x (verrassend) toch gewoon in het voordeel uit, van de werknemer hoor.Ontslag om dringende reden kan in dit geval perfect zonder groot risico op schadevergoeding
Ik zal één van de twee als voorbeeld nemen.Welke zwaarwichtige feiten?