Je blijft steeds hetzelfde posten, maar antwoordt nooit op de vraag die daarop volgt. Dan kom je met Tom Boonen, nu weer Remco Evenepoel, straks nog Sinterklaas. Ik heb het niet over die gevallen, omdat dat niks uitmaakt voor dit geval. Dat jij het zo beperkt wil zien als alleen over uiterlijk, DUS hetzelfde, is gewoon fout en dat hebben al tientallen posts je proberen duidelijk te maken, maar dat wil je duidelijk niet lezen. Dat het gaat om clichés die telkens verband houden met hun (vermeende) geaardheid en privéleven, en beledigend zijn, bijvoorbeeld.Nochtans hebben er dat nog redelijk recent (laatste 2j) over bv Remco Evenepoel ook gezegd hoor.
En beide gaan over uiterlijke kenmerken. Dus dat is wel hetzelfde
Die komen nochtans allemaal op hetzelfde neer. Of dat nu een man, vrouw of X is die het zegt en waarover het gaat
Alleen bij Eddy staan ze ineens op hun achterste poten.
Mss is dat het probleem: lesbische vrouwen die een groepssport doen en dus te weinig met mannen in aanraking komen?
Maar goed, dat wil je niet lezen, dus daar ga ik niet opnieuw over beginnen. Dus hou ik het maar bij de dingen van Demarez en de Cats, iets wat jij blijkbaar ook heel moeilijk vindt. Misschien omdat dat eigenlijk ook niet goed te praten is op zich, en je er telkens -en telkens- opnieuw andere dingen bij moet sleuren.
Natuurlijk staan de Cats alleen bij Eddy op hun achterste poten: het ging over hen. De uitspraken worden niet beter door andere uitspraken te vinden die hetzelfde zeggen (vaak zijn de uitspraken niet hetzelfde en is de context niet hetzelfde, maar oké). Dat is net slechter: Dat is het teken dat het deel uitmaakt van een groter maatschappelijk probleem, en maakt het des te belangrijker dat daar paal en perk aan gesteld wordt.
Kim Gevaert heeft ooit zelfs nog naakt geposeerd.
En. Dan.
Ooit heeft een vrouw naakt geposeerd, dus nu mogen alle sportvrouwen live beoordeeld worden over hun uiterlijk en daar clichébeelden over hun geaardheid aan gehangen worden?