Vastgoed topic #722261

Hoeveel huizen heb jij vandaag gekregen van uw ouders? Bespreek hier!

edit: sociale woningen tellen uiteraard niet mee.

10288a_main.jpg

Gekregen??? Zelf gepikt ja! 😈😈😈

Ik heb de dochter een Tipi gekocht. Zo kan die kleine spruit alvast gewoon worden dat ze geen huis meer zal kunnen kopen. Ga maar naar de Tipi-makelaar.

550x696.jpg

This ier vast goed. Je bedoelt goed vast samson. Jama allez gertje ik heb 3 duveltjes gedronkeld. Gedronken samson. Bakkes toe gert, geeft me nog ene

Als je uw kind geen 479 643, 23 € kan schenken als klein duwtje in de rug om als notaris kosten te gebruiken voor de eerste bescheiden woning kan je beter geen kinderen krijgen. Het is door zulke lamzakken die niets beter te doen hebben als een kind maken dat onze belastingen te hoog zijn en dus niemand nog geld heeft voor een eigen woning. Pull yourself up on your bootstraps. Trickle down economics rulezzz.

Ik word oprecht kwaad van die losers die op hun 21ste geen 200.000 EUR spaargeld hebben. Is gewoon luiheid. Ik brandde gewoon cd's en verkocht die en speelde met deze winst op de beurs toen ik 11 jaar was. Ik lach met die losers die "genieten van het leven" en op reis gaan en geld opdoen aan onnozelheden zoals ontspanning of plezier. Paupers.

Terug
Bovenaan