Reverz
Well-known member
Het is moeilijk om te vergelijken omdat het gewoon 5 jaar geleden is dat beiden met gelijke wapens streden :Pidcock wil ik nog accepteren die heeft zijn leeftijd zeker nog mee maar waarom Van Aert, in het veld, sterker zou zijn dan ervoor, ik zie het toch echt niet ik zie eerlijk waar vooral een VDP die, met wat zin voor overdrijving, met zichzelf in de knoop ligt.
Dat gaat jaren terug he ondertussen dat VDP iedereen op zijn minst 80 procent van de tijd belachelijk maakte, die moest 1 keer versnellen en t was van dat. Heeft Van Aert dat ineens weggewerkt? Terwijl ook voor hem het veldrijden bijzaak is? T zou me verbazen.
En waarin zie je dat dan een Wout die véél beter is dan vroeger en een Mathieu die niet minder is dan vroeger?
Ik zie vandaag een Mathieu die er echt fysiek doorzakt, eentje die op een parcours op zijn maat geen voorsprong kan houden die op stukken bergop niet doortrekt die zelfs in de bochten t verschil niet maakt. Bijna een schim van zichzelf, met wat overdrijving dat laatste. Maar ik ben benieuwd leg de laatste vijf edities Diegem naast elkaar en je gaat op alle vlakken een andere Mathieu zien vandaag, ben ik rotsvast van overtuigd.
* Vorig jaar lag Mathieu in de lappenmand.
* Winter 20/21 was raar door héél laat wegseizoen. En een Van Aert die daar in topvorm was van begin augustus tot half oktober. en dan véél te snel terug het veld in dook.
* Winter 19/20 was Wout nog in herstel van ongeval in de Tour.
* Winter 18/19 stond Wout niet scherp door rechtzaak rond contractbreuk.
Maar het staat als een paal boven water dat de Van Aert van vandaag gewoon de vloer aan veegt met de Van Aert van 17/18. Ik hoop dat we daar niet over hoeven te discussiëren.
. En ik vind de straf precies streng... .