Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was dan toch iets minder dan de vorige keer danVan Aert had bijlange geen slechte dag.
Vanaf minuut 1 was het gewoon volop cross op een lastig parcours. En dan tref je hier een MVDP met een grote moraal en benen die in orde zijn en dan krijg je dit.
Is geen schande want in het lopen was WVA gewoon de beste man in cross.
Zalige cross gewoon!

VA had duidelijk een mindere dag.. dat zijn de objectieve feiten. Wat niet wil zeggen dat hij anders zou gewonnen hebben. Verdiende winnaarVan Aert had bijlange geen slechte dag.
Vanaf minuut 1 was het gewoon volop cross op een lastig parcours. En dan tref je hier een MVDP met een grote moraal en benen die in orde zijn en dan krijg je dit.
Is geen schande want in het lopen was WVA gewoon de beste man in cross.
Zalige cross gewoon!
Ik heb alvast geen mindere Van Aert gezien, of toch niet overduidelijk.VA had duidelijk een mindere dag.. dat zijn de objectieve feiten. Wat niet wil zeggen dat hij anders zou gewonnen hebben. Verdiende winnaar
Ik alvast wel overduidelijk gezien .. iets minder dan in Mol en dan betaal je dat cash op dit parcours. Was vrij vroeg al te zien bij WVA..Ik heb alvast geen mindere Van Aert gezien, of toch niet overduidelijk.
Je geeft letterlijk het typevoorbeeld van subjectiviteit.VA had duidelijk een mindere dag.. dat zijn de objectieve feiten. Wat niet wil zeggen dat hij anders zou gewonnen hebben. Verdiende winnaar
Live op Eurosport en play sports (zender 11).... Samenvatting op sporza na 17u30 ergens.Waar is de veldrit van zolder trouwens te volgen?![]()
Wieltjeszuiger?Man man na 5minuten zit het spel al op de wagen.
Na 10minuten komt men er al niet meer aan te pas…
Naar wat zijn we in hemelsnaam aan het kijken
Wout trouwens maar een wieltjeszuiger, doet geen enkele kopbeurt![]()
Wel uw voeten opheffen als de ironie voorbij komt ehWieltjeszuiger?
Als ze allebei aan 90% rijden wordt het nog een eenzaam duel.
Waarom zou Wout moeten overnemen, als Mathieu beslist om aan 95% te rijden?
Wout is slimmer en probeert zo weinig mogelijk in het rood te gaan, zodat hij verder kan trainen met het voorjaar/zomer in zicht. Moest ik Mathieu zijn zou ik ook wat spaarzamer zijn met mijn krachten, in het groter belang…

Klopt, het was weeral een mooie cross. Met een kleine anti climax op het einde… ohja MVDP leek niet erg ontgoocheld, waardoor ik ook denk dat de uitslag hetzelfde ging zijn.Wel uw voeten opheffen als de ironie voorbij komt eh
Jammer dat de sprint niet vol gereden is geweest. Maar ik denk dat de uitslag niet anders was geweest.
Zalige cross gezien, lekker snel parcours is ook wel eens tof.