Veldritseizoen 2022-2023

Snapt Pidcock nu niet dat hij beter VA die inspanning kan laten doen op de weg in plaats van zelf dat gat dicht te rijden? 100 meter verder hangt hij weer aan de rekker. Zo gaat het niet lukken om te winnen tegen VDP en VA hoor.

Dit is veldrijden zoals veldrijden zou moeten zijn. Jammer dat deze 3 slechts een beperkt deel van het veldseizoen rijden...
Eerlijk gezegd was het ook voor ze erbij kwamen al de moeite dit seizoen.

Maar deze week was al om duimen en vingers van af te likken. Diegem was misschien wel de mooiste cross van de eeuw. Maar deze was ook niet verkeerd.

Het leek gewonnen spel voor MVDP, heel de cross technisch het sterkste.
Maar een klein foutje is voldoende.
Jammer, maar dat is cross!

Wat een beest is Wout toch, ongelofelijk!
Je wist op voorhand dat in de sprint Wout de betere zou zijn, hoe explosief en wat een wattagebom is die man toch!

Het leek gewonnen spel voor MVDP, heel de cross technisch het sterkste.
Maar een klein foutje is voldoende.
Jammer, maar dat is cross!

Wat een beest is Wout toch, ongelofelijk!
Je wist op voorhand dat in de sprint Wout de betere zou zijn, hoe explosief en wat een wattagebom is die man toch!
Volledig mee eens.

VDP heeft eindelijk eens correct kunnen sprinten tegen VA. VDP was vandaag wel de beste leek mij, maar het verschil is zo miniem tussen hem en VA dat 1 klein foutje gewoon fataal is. In de sprint was VA duidelijk de snelste.

Ik vroeg me onlangs nog af of er niet wat sleet kwam op de veldrit formule maar wat deze gasten al de hele week aan het laten zien zijn is fenomenaal. :love:

Beetje jammer dat we die zelfde spanning en suspens niet krijgen zonder de 'wegwielrenners' er bij.

Snapt Pidcock nu niet dat hij beter VA die inspanning kan laten doen op de weg in plaats van zelf dat gat dicht te rijden? 100 meter verder hangt hij weer aan de rekker. Zo gaat het niet lukken om te winnen tegen VDP en VA hoor.
Ohja, ik snap wel dat hij de intensiteit er wilt inhouden. Door even te herstellen is het soms moeilijker om terug in gang te geraken…

Het was terug een topcross, met de lang verwachte sprint.

Ik vroeg me onlangs nog af of er niet wat sleet kwam op de veldrit formule maar wat deze gasten al de hele week aan het laten zien zijn is fenomenaal. :love:

Beetje jammer dat we die zelfde spanning en suspens niet krijgen zonder de 'wegwielrenners' er bij.
Gisteren wast BK beachrace.
Zeer saaie boel dus hopelijk blijft het veldrijden nog wel even :D

Eender wie gewonnen had, had je deze zin kunnen posten met de naam van de winnaar. Geen enkele keer zou het verkeerd geweest zijn :p
Ik snap het niet zo goed.
Bedoel je dat iedereen sneller sprint dan MVDP of dat Wout altijd de beste is in de sprint?

Sprinten hier in het veld is toch nog iets anders als op de weg. Het materiaal is niet optimaal om te sprinten en na zo een zware inspanning nog heel explosief zijn is niet altijd heel makkelijk.
Maar goed Wout heeft wel twee kanonnen van benen onder zijn lijf. Het is echt te hopen dat hij dit op de weg kan doortrekken, ik hoop echt niet dat we dan moeten zeggen “is hij niet te ver gegaan in de cross? Heeft hij daar zijn kruit niet verschoten?”.

Want laat ons eerlijk zijn deze crossen zijn wat spielerei eh. Is leuk om een zakcentje te verdienen, maar het echte werk is toch tussen maart en oktober.

Eerlijk gezegd was het ook voor ze erbij kwamen al de moeite dit seizoen.

Maar deze week was al om duimen en vingers van af te likken. Diegem was misschien wel de mooiste cross van de eeuw. Maar deze was ook niet verkeerd.
Akkoord dat er al veel spannende crossen waren. Maar laat ons eerlijk zijn: een duel tussen Sweeck en Iserbyt boeit toch niet echt he, hoe hard dat die jongens ook hun best doen

1) Had je nu gezien dat VA een mindere dag had in Gavere, was het omdat hem het heeft gezegd op tv dat hem een mindere dag had of minder benen dan gehoopt of heeft hem dat tegen u gezegd en ben jij nu ineens zijn persverantwoordelijke?

2) Waarom mag enkel VA zeggen dat hem mindere benen heeft als hem niet wint en mag MvdP dat niet zeggen?
1) Reageer eens normaal en duidelijk want dat is blijkbaar moeilijk voor u want neen, ik ben geen persverantwoordelijke. Ja, hij heeft gezegd dat hij iets minder gevoel had.

2) Vdp zegt dat bijna steeds als hij niet wint. Wout zelden en geeft tenminste eerlijk toe als de andere sterker was. Een gave die Vdp duidelijk niet bezit.

Terug
Bovenaan