SomeDude
Banned
Hij had het over andere oversteekplaats, in nieuwe afdalingDit jaar helaas niet kunnen gaan, maar na de eerste afdaling is altijd een oversteekplaats geweest. (in die S bocht)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij had het over andere oversteekplaats, in nieuwe afdalingDit jaar helaas niet kunnen gaan, maar na de eerste afdaling is altijd een oversteekplaats geweest. (in die S bocht)
Waar is dat gezegd geweest of vermeld door zijn ploeg dat hij punten nodig heeft voor een startplek?Hij heeft nog punten nodig voor startplek en het is niet zo erg als vorig jaar
Dus nee helemaal geen ploeg blijft in gebreke
Fouten zijn als hij op kop rijdt, dat is dus niet onder druk. In gavere wint hij, mol en diegem was hij minder en al de rest waren ze aan elkaar gewaagd (tot koksijde).
Vreemde kronkel zo naar het einde van het cross-seizoen. En moest het idd zo zijn.. dan nog is de gezondheid altijd primordiaal lijkt me. In zijn interview voor de startWaar is dat gezegd geweest of vermeld door zijn ploeg dat hij punten nodig heeft voor een startplek?Vreemde kronkel zo naar het einde van het cross-seizoen. En moest het idd zo zijn.. dan nog is de gezondheid altijd primordiaal lijkt me.
Toch wel, fouten worden evenzeer gemaakt op kop en dan kan je net zo goed onder druk gezet worden door uw achtervolger. Gisteren was daar duidelijk het bewijs van.
Allez vooruit dan.. niets structureel maar hij blijft wel last hebben.. Dat kan niet goed zijn op termijn volgens mijn bescheiden mening en neigt naar een chronisch probleem. En dat rugprobleem sleept al langer aan dan deze winter. Mentaal zorgt dat ook niet direct voor enige gemoedsrust dat kan je duidelijk zien aan zijn lichaamstaal.In zijn interview voor de start
En als er niets structureel is, is er geen probleem. Nys heeft ook last en wint bij de beloften terwijl hem in Baal moest opgeven en Koksijde slecht was
En nee op kop zijn dat geen fouten onder druk, al zeker niet zo vroeg in de wedstrijd.
De meeste fouten maak je op kop, wanneer je onder druk gezet wordt. Wanneer je achter de koploper fouten maakt is dat meestal een gevolg van over de limiet te moeten gaan om te volgen. Nu, het zijn eerder de kleinere opstapeling van foutjes die laten zien dat hij niet 100%.Allez vooruit dan.. niets structureel maar hij blijft wel last hebben.. Dat kan niet goed zijn op termijn volgens mijn bescheiden mening en neigt naar een chronisch probleem. En dat rugprobleem sleept al langer aan dan deze winter. Mentaal zorgt dat ook niet direct voor enige gemoedsrust dat kan je duidelijk zien aan zijn lichaamstaal.
Wat voor fouten zijn dat dan wel mss? Ik vrees voor u dat ik gelijk heb want is niet de eerste keer deze winter dat MVDP dergelijke fouten "op kop" met VA in zijn wiel. Dan wil hij de boel forceren en pats.. in de fout. Dat is wel degelijk druk voelen.
Het lijkt me toch zeer duidelijk dat we aan het kijken zijn naar een VDP die niet op niveau weet te presteren in zijn laatste crossen.De meeste fouten maak je op kop,
Ach doe de moeite niet meer zou ik zeggen, er zijn er hier verschillende waarbij zoiets een onmogelijke zaak kan zijn dat een VDP niet op zijn aller aller beste aan het rondrijden is momenteel dat kan gewoonweg niet zogezegd.Het lijkt me toch zeer duidelijk dat we aan het kijken zijn naar een VDP die niet op niveau weet te presteren in zijn laatste crossen.
Waar en door wie wordt dat gezegd? Werkelijk niemand zegt hier dat hij op zijn aller aller beste aan het rondrijden is. Jij bent net degene die zegt dat hij absoluut niet op niveau is terwijl hij toch Gavere, Antwerpen en Herentals wint en in Zolder meedoet voor de overwinning.Ach doe de moeite niet meer zou ik zeggen, er zijn er hier verschillende waarbij zoiets een onmogelijke zaak kan zijn dat een VDP niet op zijn aller aller beste aan het rondrijden is momenteel dat kan gewoonweg niet zogezegd.
Inderdaad.. en als Vdp niet wint is er altijd wel iets aan de hand of een reden waarom hij niet won.. dat is toch niet de eerste keer. Gewoon eerlijk toegeven dat WVA momenteel gewoonweg de sterkste is.. blijkbaar een moeilijke zaak voor sommigen.Waar en door wie wordt dat gezegd? Werkelijk niemand zegt hier dat hij op zijn aller aller beste aan het rondrijden is. Jij bent net degene die zegt dat hij absoluut niet op niveau is terwijl hij toch Gavere, Antwerpen en Herentals wint en in Zolder meedoet voor de overwinning.
VDP zelf minimaliseert het niet.Inderdaad.. en als Vdp niet wint is er altijd wel iets aan de hand of een reden waarom hij niet won.. dat is toch niet de eerste keer. Gewoon eerlijk toegeven dat WVA momenteel gewoonweg de sterkste is.. blijkbaar een moeilijke zaak voor sommigen.
Het is geen cadeau voor het vrouwenveldrijden.Geen liefde voor Cant' veertiende titel op een rij?
De drie wereldtitels en jarenlang aan de top van het veldrijden vergeten we?De grote Sanne Cant!
Heeft in de afgelopen 3 seizoenen maar 1 andere wedstrijd gewonnen en tweemaal op een podium gestaan.
Dat dachten we vijf jaar geleden ook. Niet meteen te merken, jammer genoeg.In de komende jaren zal dat wel beginnen te beteren
Dat vergeten we zeker niet. Maar ze is toch al enkele seizoen op haar retour, dat is vooral wat er aan de hand is.De drie wereldtitels en jarenlang aan de top van het veldrijden vergeten we?
Ze is wel al ruim vijftien jaar bezig, met een zesde plek op het WK startende. Welke achttienjarige kan dat zeggen?
Ik ben toch ook geneigd om erin te geloven.Dat dachten we vijf jaar geleden ook. Niet meteen te merken, jammer genoeg.