SnakeGodRovinin
Well-known member
Yep.Jij bedoelt dan de winterspelen waarop veldrijden een olympische sport wordt?
Als ik gisteren zag op welke manier Nys bepaalde stukken omhoog reed zou ik toch echt in zijn plaats eens overwegen om het pad naar de spelen in 2028 volgen. Sven heeft toch ook jaren aan mountainbiken gedaan en kent zijn weg toch ook in die wereld.
Zoals Knarf als meegaf, zijn mountainbiken is lang geleden en wilt hij het wel?
Ik zou hem ook graag eens in een wedstrijd willen zien tegen al die mannen, die dat gewoon zijn om vollen bak naar boven te knallen, maar hij zit ook met de weg in zijn hoofd, wat terecht is.
Gaan drie disciplines niet te veel zijn voor hem? Hij zou ten laatste in 2027 moeten proberen om zich te meten en af te toetsen hoe zijn niveau is tegenover de rest.
Evengoed is Nys eind dit jaar top dertig op de weg en wil je zovele zeges inruilen (een half wegseizoen links laten liggen) voor één belangrijk moment, waarop alles kan mislopen (zie VDP 2021).
Afhankelijk hoe hij evolueert, kan hij scoren op de OS 2028 op de weg. Met een beetje chance is het een stadsparcours en daar vind je die steile straten, met vlakke tussenstukken, als ik me niet vergis.

Moet wel es stoppen mee dat constant achteruit kijke, vooruit is het te doen!