Veldritseizoen 2024-2025

Suggesties?

Sep Vanmarcke?
Greg Van Avermaet?
Jan Bakelants?
Sep, graag.
Die jongen blijft de pech opstapelen, nu hij definitief is moeten stoppen met sporten en zelfs geen teamleader meer is.
Als ik een crosser was, ik zou me toch afvragen wat ik aan het doen ben.
Kan toch niet dat je na een paar minuten al achter de feiten aan bolt.
Ja VDP is een andere categorie.. maar toch
Evengoed blikken ze over vijftig jaar terug zoals Roger en blijven ze lyrisch praten over hun tijd met de grootste veldrijder aller tijden.

Of misschien kunnen ze bij de VRT/Sporza eindelijk nog eens iemand aannemen op basis van kwaliteiten?
Het duo Paul en Ruben vind ik trouwens best wel ok, maar voor het wegrennen mogen ze echt wel eens op zoek naar nieuw bloed.

Als ik een crosser was, ik zou me toch afvragen wat ik aan het doen ben.
Kan toch niet dat je na een paar minuten al achter de feiten aan bolt.
Ja VDP is een andere categorie.. maar toch

Ik snap wel niet dat er zo geklaagd wordt op het niveau van de andere veldrijders

Mvdp wint RVV met 1 minuut voor
En Roubaix 3 minuten

Maar daar worden de andere wielrenners hun prestaties niet in vraag gesteld?

Veldrijden blijft een volkse / lokale sport.
Je zit daar nu eenmaal met een fenomeen en in principe heeft hij op de weg een pak meer concurrentie dan in het veld. Aangezien de weg een pak internationaler is.

Toch 6 minuten van het idee kunnen genieten dat Van Aert MVDP ging kunnen volgen.
Dat zou wel zéér straf geweest zijn :wink:

Gezien Van Aert zijn gebrekkige voorbereiding, gezien het zijn eerste veldrit is en gezien MVDP intrinsiek ook net iets beter is natuurlijk.
Dan was het al hopen op een slechte dag van Mathieu die nog moe was na gisteren :wink:

Dat zou wel zéér straf geweest zijn :wink:

Gezien Van Aert zijn gebrekkige voorbereiding, gezien het zijn eerste veldrit is en gezien MVDP intrinsiek ook net iets beter is natuurlijk.
Dan was het al hopen op een slechte dag van Mathieu die nog moe was na gisteren :wink:

Ja sowieso maar het is allemaal wat wishful thinking niet waar :tongue:

Leuke cross wel, zou jammer zijn dat Sweeck na z’n inspanning het podium misloopt.

Terug
Bovenaan