Veldritseizoen 2024-2025

Hopen op een WK dat enige tijd spannend blijft. Op dat parcours kan Van Aert mss wel tot een ronde of twee voor het einde met VDP mee. Maar er zijn kansen genoeg voor VDP om het verschil te maken als hij doortrekt.
Alles gaat moeten meezitten voor Van Aert om tot een ronde of twee mee te zijn. Puur op vermogen zou hij wel er bij kunnen blijven waarschijnlijk maar technisch is VDP zoveel beter, al die foutjes van Van Aert kosten teveel krachten. Maar laat ons hopen op een spannende strijd :)

@jvc Helemaal akoord, maar het parcours zou niet zo technisch zijn. De schuine kant bvb is maar vrij kort, en de trappen lang. Dat maakt de kansen voor Van Aert om langer bij te blijven groter.

Lidl - Trek met Pedersen misschien maar ik zie ook niet waar je de koers vroeg hard gaat maken dan de gekende plaatsen in de laatste 40km.
Lidl... met Milan, Pedersen, Stuyven & Kragh. Allemaal sterke beren die een Poggio kunnen overleven of net niet overleven en in de afdaling nog terug kunnen keren. Nee, die gaan niet helpen, ze zouden zot zijn. Als Milan boven niet te ver zit en er zitten er daar nog 2 of 3 bij zie ik eerlijk gezegd niet in wie hem gaat kloppen aan de meet. Milan is de enige die zijn voet naast Merlier kon zetten vorig jaar, ondanks het feit dat ze Tour niet gereden hebben toch de beste 2 sprinters vorig jaar imo.

Lidl heeft imo geen enkele reden om zichzelf te isoleren tegen Pogacar. De enige ploeg die ik hypothetisch mee in zo'n scenario zie stappen is Quick-Step met Evenepoel maar dat zal niet voor dit jaar zijn.

Lidl... met Milan, Pedersen, Stuyven & Kragh. Allemaal sterke beren die een Poggio kunnen overleven of net niet overleven en in de afdaling nog terug kunnen keren. Nee, die gaan niet helpen, ze zouden zot zijn. Als Milan boven niet te ver zit en er zitten er daar nog 2 of 3 bij zie ik eerlijk gezegd niet in wie hem gaat kloppen aan de meet. Milan is de enige die zijn voet naast Merlier kon zetten vorig jaar, ondanks het feit dat ze Tour niet gereden hebben toch de beste 2 sprinters vorig jaar imo.

Lidl heeft imo geen enkele reden om zichzelf te isoleren tegen Pogacar. De enige ploeg die ik hypothetisch mee in zo'n scenario zie stappen is Quick-Step met Evenepoel maar dat zal niet voor dit jaar zijn.

Het blijft een gerucht. Maar het komt wel uit verdomd goeie bron, namelijk iemand die werkzaam is bij een WT-ploeg.
Die persoon was duidelijk, UAE, Alpecin, Lidl en SQS die de handen in elkaar slaan om vroeg te opnemen, rond te draaien in het stuk tussen Cipressa en Poggio om dan de fusee af te steken. Met een kleiner select groepje is het niet gezegd en is in het voordeel van al deze ploegen.

Zit Van Gucht daar in de commentaarcabine zijn veroveringen te tonen aan Paul ipv naar het scherm te kijken?

Hofer valt, vertrekt op een mega verzet en wordt door iedereen voorbij gereden. 3' later, er sturen mensen ons berichten dat hij niet meer zou kunnen schakelen.

Agostinacchio gaat over de draad, Bruyere rijdt er tegenaan. Gewoon geen reactie. Bij de herhaling vallen ze volledig uit de lucht.

En dan is Karl ook nog terug. Wat een tristesse.

Modderig genoeg of wil jij een veldloop (op zijn Belgisch dan)?
Het opspattende water bij het neerzetten van de poten en de modder, die in uw gezicht vliegt als je in het wiel hangt. Dat wil ik en Moeder Natuur / de voorbeschouwing van vorige week heeft ons weer bedrogen.
Stoempen en een paar honderd meter lopen. Dat is het recept voor VA om bijna met zekerheid WK te worden.

Het opspattende water bij het neerzetten van de poten en de modder, die in uw gezicht vliegt als je in het wiel hangt. Dat wil ik en Moeder Natuur / de voorbeschouwing van vorige week heeft ons weer bedrogen.
Stoempen en een paar honderd meter lopen. Dat is het recept voor VA om bijna met zekerheid WK te worden.
Want Mvdp kan niet stoempen?
Want Mvdp kan niet lopen?

Terug
Bovenaan