Veldritseizoen 2024-2025

Ik weet dat het geen populaire mening is en zeker en vast dat MVDP een ras apart is, maar kom.
Je traint elke dag, is het dan echt onmogelijk om 1/2/3 minuten alles te geven, de longen uit je lijf te rijden om voor VDP te blijven bij die eerste bochten en iets of wat tijd te geven aan WVA?

Als je zoiets niet kan, wat doe je daar dan?

Toch wel tenen krullend hoe groot het verschil is tussen VDP en onze "top". En dat je hem niet kan volgen op termijn, dat is de logica. Maar ffs zeg, je kan hem toch 1 minuut volgen?

Dit is toch niet normaal niet menselijk 😝 je kan beter zijn maar dit is uw collega's belachelijk maken . Tzijn geen wedstrijden meer. 🫣

Ik weet dat het geen populaire mening is en zeker en vast dat MVDP een ras apart is, maar kom.
Je traint elke dag, is het dan echt onmogelijk om 1/2/3 minuten alles te geven, de longen uit je lijf te rijden om voor VDP te blijven bij die eerste bochten en iets of wat tijd te geven aan WVA?

Toch wel tenen krullend hoe groot het verschil is tussen VDP en onze "top". En dat je hem niet kan volgen op termijn, dat is de logica. Maar ffs zeg, je kan hem toch 1 minuut volgen?
Ik denk dat als ze 2 minuten volgen, ze beslag leggen op een eventuele podiumplek

Is er iemand verrast? Van Aert komt er al 2-3 jaar niet aan te pas zowel op de weg als het veld als de goeie mee doen in grote koersen. Goeie coureur, begrijp me niet verkeerd. Maar geen kampioen genre Evenepoel, pogacar of van der poel

Zelf ooit gekoerst?

Ik denk da diegene die er potentieel wat langer zouden kunnen aanhangen het bewust niet doen om hun medaillekansen niet volledig te hypothekeren. Veldrijden is geen wereldkampioenschap op de weg uiteindelijk is het toch veel meer ieder voor zich..

ik zou men geld durven zetten op nys voor plek 2 :coolbrows:

edit: verdoemme, nieuwenhuys volledig weggeblazen nu, plaats 3 dan

Hyperprofessioneel ook van Visma-LAB en WvA om op de vierde rij te starten en aan het toeval over te laten of de deur open gaat of niet. :unsure:
Als er dan toch het idee was om het WK te rijden, start dan in een crossje extra en dan sta je op de tweede rij. Dan had hij misschien nog een glimp kunnen opvangen van MVDP zijn achterwiel. Soit, extra zilver in de kast is ook mooi zeker. :tongue:

Zelf ooit gekoerst?
Heeft dat enige meerwaarde of ik al dan niet mijn mening mag verkondigen?

Ik denk da diegene die er potentieel wat langer zouden kunnen aanhangen het bewust niet doen om hun medaillekansen niet volledig te hypothekeren. Veldrijden is geen wereldkampioenschap op de weg uiteindelijk is het toch veel meer ieder voor zich..
Dat snap ik, maar ze zouden toch ook moeten weten dat ze voor de rest geen enkel teken van belang gaan spelen.
Als ze niet oppassen is de medailleceremonie al bezig als ze arriveren :p

Hyperprofessioneel ook van Visma-LAB en WvA om op de vierde rij te starten en aan het toeval over te laten of de deur open gaat of niet. :unsure:
Als er dan toch het idee was om het WK te rijden, start dan in een crossje extra en dan sta je op de tweede rij. Dan had hij misschien nog een glimp kunnen opvangen van MVDP zijn achterwiel. Soit, extra zilver in de kast is ook mooi zeker. :tongue:
Denk dat zilver sowieso de ambitie was voor Van Aert. Op dat vlak gewoon een goede cross. Jammer voor het spektakel wel voor de neutrale supporter.

Terug
Bovenaan