Maar dat is fraudeToch heel logisch? Anders zou ik gewoon iedere dag een nieuwe wagen kopen, die 10x omnium verzekeren, en direct per total rijden. Schone winst van 9 keer de waarde van mijn wagen. Na een paar keer ga je niet meer verzekerd geraken maar als je de duurdere modellen kiest ben je wel al een aantal honderdduizenden euro's of zelfs miljoenen verder...
Ik zei in het geval van een correcte zaak. Ik heb zo vorig jaar 3 keer een reis terug betaald gekregen ( ik heb hen daar zelf op attent gemaakt en het terug betaald btw) omdat het gecovered was door de reisverzekering van het werk, de kredietkaart en de reisverzekering van mijn vriendin haar werk.Hoe zit het met levensverzekeringen enzo trouwens in dat opzicht? Ik betaal basically 2 keer bij mijn huidige verzekeraar omdat mijn vriendin 3 jaar terug geen verzekering kon krijgen. Dus hebben ze het zo opgezet dat ik dubbel betaal en dan ook dubbel zal uitbetaald krijgen maar dat staat wel geschreven als 2 verzekeringen. ( dit is voor het geval dat we beide zouden overlijden en het gaat dan naar de kinderen) Pak nu dat die 2 ipv bij 1 verzekeraar bij 2 verschillende zaten. Moet een van de twee niet uitbetalen bij een overlijden dan?
).