Vietnam

Het noorden van Vietnam is ongelooflijk. Iets als dit lijkt me wel interessant te zijn:

Laatst bewerkt:
Het noorden van Vietnam is ongelooflijk. Iets als dit lijkt me wel interessant te zijn:

Allemaal goed en wel, maar 10 dagen naar Azië vind ik belachelijk kort.

Als je al naar ginder vliegt, is het maar de moeite vanaf een 3 tal weken imo, om maar wat van dat land gezien te hebben.

Dat is zeker correct. Alhoewel wij Vietnam gedaan hebben van Zuid naar Noord op 20 dagen tijd, en dat was zeker voldoende. Maar 10 dagen is te kort. De vlucht alleen al duurt echt lang.

Iemand ervaring met georganiseerde reizen naar Vietnam (geen groepsreizen)? Aanraders?
Of raden jullie aan om het zelf uit te zoeken?

We zouden drie weken willen gaan.

Vluchten waren geboekt voor juni maar nu afgezegd met de miserie in het midden oosten 😢
Zal voor volgend jaar worden...

Serieus? Ook niet via andere omwegen? Damn!

Qatar Airways stelde zelf geen andere weg voor. Hun klantenservice is ook praktisch onbereikbaar.
En als ze al iets anders voorstellen is het vaak miserie lees ik op Reddit.
Zolang de oorloog in het middenoosten actief is ga daar niet vie daar vliegen. Geen zin in een last minute cancellation of een raket op de tarmac.

Via China vliegen is nog een optie, maar dat kost nu het dubbel van prijs.
We zoeken voor dit jaar wel een andere oplossing. Geen zin in onzekerheid.
En nu nog wachten op de refund van Qatar.

Ik ga begin juli voor drie weken naar Vietnam. (via tui.nl) De tussenlanding is in Turkije. Ik hoop ook wel dat het tegen dan wat "genormaliseerd" is. Vorig jaar ben ik naar Sri Lanka geweest met een tussenlanding in Qatar, twee dagen nadat Iran eens die symbolische raket gelanceerd had op Qatar.

Iemand die weet of je voor een reis kleiner dan 45 dagen nu effectief geen visum meer nodig hebt voor Vietnam?
Via de website van de touroperator, kom ik terecht bij Sherpa, en daar staat dit in de kleine letters:

2026-05-04-07-28-16.jpg

Iemand die weet of je voor een reis kleiner dan 45 dagen nu effectief geen visum meer nodig hebt voor Vietnam?
Via de website van de touroperator, kom ik terecht bij Sherpa, en daar staat dit in de kleine letters:

2026-05-04-07-28-16.jpg
Geen visum

Terug
Bovenaan