Wordt die doos niet ergens in het proces gewogen?Foto's of een video van inpakken zou ik als 'oplichter' dan ook nemen, om daarna alles weer uit te pakken en lege doos te versturen. Op zich is dat toch niet echt een bewijs hè?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wordt die doos niet ergens in het proces gewogen?Foto's of een video van inpakken zou ik als 'oplichter' dan ook nemen, om daarna alles weer uit te pakken en lege doos te versturen. Op zich is dat toch niet echt een bewijs hè?
Is verzonden met mondial relay en die wegen blijkbaar hun paketten in de sorteercentra.Wordt die doos niet ergens in het proces gewogen?
Awel ja, en heb je daar ergens bewijs van? Als je dat kan bewijzen kan de koper moeilijk afkomen dat je een lege doos hebt verstuurd, toch?Is verzonden met mondial relay en die wegen blijkbaar hun paketten in de sorteercentra.
Ik krijg al wat meer hoop
Wat was hun reden? Onvoldoende bewijs?Net melding gehad dat de transaction handmatig is geannuleerd door vinted en de koper is terugbetaald.
Ikzelf heb momenteel het raden naarvhet gebeuren
Ik heb geen reden gekregen. Dus ik heb verder onderzoek gevraagd.Wat was hun reden? Onvoldoende bewijs?
Maw diefstal van de postbode of de koper die zelf staalhard liegt (en diefstal pleegt).Ik heb ondertussen antwoord gehad van mondial relay dat het pakket 2,02kg woog tijdens het transport wat mij vrij veel lijkt voor een lege doos

Mondial relay wil me geen verdere info geven en regelt dit zelf met vintedMaw diefstal van de postbode of de koper die zelf staalhard liegt (en diefstal pleegt).
Ik zou ook een onderzoek laten starten bij mondial relay als ik jou was.
Eerste recensie was 96 maanden geleden, voorlaatste 7 maandenMondial Relay zegt zelf dat de doos 2,02 kg woog tijdens het transport. Hoe kan je dit nu verliezen? Wat voor koper was het? Heeft deze zelf recensies?
.Welke fotos en argumenten ik ook stuur, ik krijg steeds het antwoord dat de doos niet goed verpakt was en dat ze bij hun standpunt blijvenTypisch Vinted.
Welk extern platform? Handig om te weten.Goed nieuws.
Na mijn klacht via extern platform, kreeg ik algauw bericht dat ze mijn zaak opnieuw gingen bekijken. Daarop hen nog eens de fotos doorgestuurd en gevraagd wat ik fout deed bij het inpakken.
Zonet bericht gekregen...mijn €200 staat ondertussen al op mijn account
Testaankoop en consumerconnect.Welk extern platform? Handig om te weten.
Een duur pakje of iets goedkoop?Terug iemand die beweerd een leeg pakje te hebben ontvange.
Maar die persoon zegt wel dat het duidelijk is opengesneden