Vinted - opgelicht door koper

Net melding gehad dat de transaction handmatig is geannuleerd door vinted en de koper is terugbetaald.
Ikzelf heb momenteel het raden naarvhet gebeuren

Wat was hun reden? Onvoldoende bewijs?
Ik heb geen reden gekregen. Dus ik heb verder onderzoek gevraagd.
Ik heb ondertussen antwoord gehad van mondial relay dat het pakket 2,02kg woog tijdens het transport wat mij vrij veel lijkt voor een lege doos

Laatst bewerkt:
Ik heb ondertussen antwoord gehad van mondial relay dat het pakket 2,02kg woog tijdens het transport wat mij vrij veel lijkt voor een lege doos
Maw diefstal van de postbode of de koper die zelf staalhard liegt (en diefstal pleegt). :angry:

Ik zou ook een onderzoek laten starten bij mondial relay als ik jou was.

Bericht gekregen van vinted.
Vrij vertaald komt het er op neer dat ik de artikelen niet goed heb ingepakt en de koper daardoor een lege doos geeft gekregen.
Doordat de koper zijn geld heeft teruggekregen, heb ikzelf geen recht meer op een compensatie.

Dus heb ik opnieuw fotos doorgestuurd van de goed verpakte doos + de foto van modial relay uit het sorteercentrum met de vraag hoe het komt dat de koper een niet goed verpakte doos thuis moet openen om dan pas te zien dat die leeg is.

Ik kijk alvast hoe ik extern een klacht kan undien wegen internetfraude.

Mondial Relay zegt zelf dat de doos 2,02 kg woog tijdens het transport. Hoe kan je dit nu verliezen? Wat voor koper was het? Heeft deze zelf recensies?

Goed nieuws.
Na mijn klacht via extern platform, kreeg ik algauw bericht dat ze mijn zaak opnieuw gingen bekijken. Daarop hen nog eens de fotos doorgestuurd en gevraagd wat ik fout deed bij het inpakken.

Zonet bericht gekregen...mijn €200 staat ondertussen al op mijn account

Goed nieuws.
Na mijn klacht via extern platform, kreeg ik algauw bericht dat ze mijn zaak opnieuw gingen bekijken. Daarop hen nog eens de fotos doorgestuurd en gevraagd wat ik fout deed bij het inpakken.

Zonet bericht gekregen...mijn €200 staat ondertussen al op mijn account
Welk extern platform? Handig om te weten.

Terug iemand die beweerd een leeg pakje te hebben ontvange.
Maar die persoon zegt wel dat het duidelijk is opengesneden
Een duur pakje of iets goedkoop?

Dat is alvast een indicatie dat mogelijks in dit geval (niet zeker) de koper de waarheid spreekt.
Er zitten ook dieven onder de postbodes hé. Wees daar maar zeker van.

Ik vind het best erg dat er zoveel oneerlijke mensen zijn.

Terug
Bovenaan