zwarten
Well-known member
Die wapens zijn niet gevonden op de persoon op de openbare weg he. Die zijn gevonden bij huiszoekingen.Als militair zou je net moeten weten waarom bepaalde wapens je niet bij je moet hebben als je een avondje uit gaat.
Het is niet dat een gewone militair (Niet-Speciale eenheden) per se een betere zelfbeheersing heeft over zichzelf dan de gemiddelde mens.
En net dat wapenbezit heeft bij velen de das omgedaan en zijn daardoor veroordeeld. Niet voor terroristische activiteiten of te plegen aanslagen op FDW en AJJ.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2014/11/04/bbet_drie_beklaagdenvrijgesprokenvoorterrorisme-1-2138595/
Tis gewoon een gerechterlijk truukje om de voorhechtenis te coveren.
Ik vraag me nu af of die misdadiger die die jongen van 12 ineengeslagen heeft met een illegale wapenstok ook 6 maand effectief gaat krijgen?Het gerecht rolde de bende in september 2006 op. Bij huiszoekingen in de legerkazernes van onder meer Leopoldsburg en Kleine Brogel en op 18 privéadressen werden honderden wapens in beslag genomen. Zeventien beklaagden moesten terechtstaan voor tenlasteleggingen als terrorisme, bendevorming of wapenbezit.
Vijf van de veroordeelden gingen in beroep tegen het vonnis, drie van hen zijn nu vrijgesproken voor lidmaatschap van een terroristische organisatie. Omdat ze ook veroordeeld zijn voor andere misdaden, verandert de uitspraak niets aan hun straf.
. Allez je snapt wel waar ik naartoe wil.Die honderden wapens bevatten dan ook een bijl voor hout te hakken enzo. Het bekt wel lekker natuurlijk 'honderden'
Als de beklaagden (18 stuks) elk twee bijlen en een koevoet in de garage liggen heeft zitten we al over de helft he